لاپورتا گواردیولای جدیدش را پیدا کرد

لاپورتا گواردیولای جدیدش را پیدا کرد
خوان لاپورتا ۱۶ سال پیش روی پپ گواردیولای کم‌تجربه حساب کرد و جوابش را گرفت و حالا با هانسی فلیک موردی مشابه را تجربه می‌کند.
کد خبر: ۳۴۳۲۷
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲

 حتی خود رئیس بارسا هم نمی‌توانست چند ماه پیش تصور کند که فصل با پنج برد از پنج بازی شروع شود و تیم عالی هم بازی کند. درست است که لاپورتا همیشه به فلیک خوش‌بین بود، اما بازی‌ای که این تیم بدون گاوی، دی یونگ، آنسو فاتی و آرائوخو ارائه می‌دهد، چیزی فراتر از همه انتظارات است.

بارسا آنقدر پرس می‌کند که رقیب را خفه می‌کند. بارسای فلیک تا آخرین لحظه می‌جنگد و هر فوتبالیستی نقش خود را در زمین بازی می‌داند. بین آنها ارتباطی میلی‌متری نیز وجود دارد. اگر به همه اینها، سطح عالی و کلاس بازی لامین یامال و دنی اولمو، بازگشت پدری، رافینیای متحول شده و درخشش خیره کننده کوبارسی و کنده در دفاع را اضافه کنیم، به نظر می‌رسد که حداقل یازده بازیکن ثابت فلیک یک ترکیب برتر در بالاترین سطح فوتبال اروپاست.

بله، فقط پنج بازی سپری شده، اما در هر بازی تیم دلایل محکمی را برای خوش‌بینی پیشنهاد می‌کند. علاوه بر همه اینها، می‌توان حس کرد که نمایش درخشان بازیکنان در زمین ارتباطی مستقیم با جو مثبت رختکن دارد. همه به فلیک اعتماد دارند و زیر نظر مربی آلمانی در اوج پرواز می‌کنند. فلیک مردی است به یک اندازه حرفه‌ای و انعطاف‌ناپذیر در قبال بازیکنانش.


پنج‌شنبه شب، لیگ قهرمانان اروپا یک آزمون جدید خواهد بود و بارسا امیدوار به درخشش در زمین موناکو است. دیروز بارسا برابر خیرونا به کمال نزدیک شد و این به هوادارانش اجازه می‌دهد تا شروع به رویاپردازی کنند. در حال حاضر، کاری که فلیک انجام داده، شایسته هرگونه ستایش است. سخت بود، اما به نظر می‌رسد بالاخره لاپورتا، گواردیولای جدید خود را پیدا کرده است.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون