طلسم عنکبوت ۹۰ میلیون یورویی شکست

طلسم عنکبوت ۹۰ میلیون یورویی شکست
دیشب بالاخره خولین آلوارز توانست اولین گل خود برای اتلتیکو را به ثمر برساند و طبعا بسیار هم خوشحال بود.
کد خبر: ۳۴۳۲۵
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶

شب گذشته برابر والنسیا، این بازیکن آرژانتینی اولین گل خود را در لالیگا به ثمر رساند. در دیداری که اتلتیکو با سه گل برنده شد، گل پایانی را در دقیقه ۹۴ خولین زد تا فشاری سنگین را از روی دوش خود بردارد. خرید ۹۰ میلیون یورویی اتلتیکو پایش به گلزنی باز شده و حالا همه از او انتظار گل‌های بیشتر را دارند.

خولین از حس خود بعد از اتمام مسابقه حرف زد: «برای پیروزی بسیار خوشحالم، چون در خانه باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. همچنین از گلی که زدم نیز خوشحالم. این به من اعتماد به نفس می‌دهد.»

طلسم عنکبوت ۹۰ میلیون یورویی شکست
ستاره آرژانتینی از نقش سیمئونه نیز حرف زد: «مربی از من خیلی حمایت کرده و هیچ‌وقت فشاری برای گلزنی از طرف او احساس نکردم. تیم خوب بازی کرد و من نیز آماده فرصتی برای گلزنی بودم و به این هدف رسیدم. روز‌هایی که گل نمی‌زدم سیمئونه هرگز از من انتقاد نکرد و همیشه به من اعتماد داشت. سیمئونه این گل را به من تبریک گفت. از او تشکر کردم و همه خوشحال بودیم.»

طلسم عنکبوت ۹۰ میلیون یورویی شکست

و حالا گلزنی در لیگ قهرمانان: «ما به عنوان یک گروه منسجم خوب کار می‌کنیم و بله، اکنون لیگ قهرمانان اروپا فرا می‌رسد و دوست دارم آنجا هم گل بزنم، چالش‌های متوالی زیادی وجود دارد و ما باید تلاش کنیم در بازی برابر لایپزیش نمایشی بی‌نقص ارائه دهیم.»

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون