کنار گذاشتن وحید شمسایی از تیم ملی و فرصتی که از دست رفت

کنار گذاشتن وحید شمسایی از تیم ملی و فرصتی که از دست رفت
تیم ملی فوتسال ایران که با حواشی زیادی به جام جهانی ۲۰۱۲ اعزام شد، به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد، اما ۲ بر یک برابر کلمبیا مغلوب شد تا پرونده تیم ملی در آن دوره از رقابت‌ها بسته شود.
کد خبر: ۳۳۶۱۳
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

تیم ملی فوتسال ایران با حواشی زیادی به جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند اعزام شد. خط خوردن وحید شمسایی از لیست تیم ملی و مصاحبه‌های او علیه کادر فنی باعث شد که تیم با حواشی زیادی عازم آن رقابت‌ها شود. در آن دوره مسیر آسانی برای کسب نتیجه مطلوب پیش روی ملی پوشان بود، اما آنها موفق به انجام این امر نشدند.

تیم ملی فوتسال ایران در آن رقابت‌ها با اسپانیا، پاناما و مراکش همگروه بودند. تیم ملی با اسپانیا مساوی کرد و برابر پاناما و مراکش پیروز شد تا به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند، اما شاگردان علی صانعی در مرحله یک هشتم نهایی ۲ بر یک برابر کلمبیا مغلوب شدند تا پرونده تیم ملی در آن دوره از رقابت‌ها بسته شود.

وحید شمسایی، سرمربی کنونی تیم ملی فوتسال ایران در آن مقطع و در واکنش به خط خوردنش از لیست تیم ملی گفته بود: «شنیده‌ام که گفته‌اند وحید شمسایی جایی در تاکتیک ما نداشته است. کدام تاکتیک؟ اگر تاکتیکی وجود داشت که قهرمان می‌شدیم. من که توانستم در مسابقات عنوان آقای گلی را کسب کنم، اما تیم نتیجه نگرفت، پس مشکل از عملکرد تیم و سرمربی بوده است. احتمالا تاکنون هرچه بازی کرده‌ام، خودم نبوده‌ام و شخص دیگری به جای من بازی کرده است. بعضی وقت‌ها به خودم هم شک می‌کنم. از خود می‌پرسم واقعا بازیکن تیم ملی بوده‌ام؟ واقعا آقای گل جهان و آسیا شده‌ام؟ واقعا ۵ سال بهترین بازیکن سال آسیا شده‌ام؟ اگر صانعی دوست دارد به خانه‌ام بیاید و تالار افتخارات مرا ببیند. بد نیست که چنین اتفاقی رخ دهد. خودش هم چنین مسائلی را می‌داند، اما خیلی راحت می‌خواهد مرا بکوبد.»

علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال در آن مقطع پاسخ داد: «وحید شمسایی القاب و الفاظی را به من نسبت داده که در وجودش پنهان شده، اما نمی‌تواند آنها را از خود جدا کند به این دلیل برای اثبات خوبی خود دیگران را زیر سوال می‌برد. حرف‌های او برایم بی ارزش است. وحید شمسایی بیکار است توصیه می‌کنم اگر بازیکن خوبی است با انتخاب یک تیم خود را از سرگردانی نجات دهد تا از روی بی حوصلگی به مردم تهمت نزند.»

وحید شمسایی، اکنون و بعد از ۱۲ سال هدایت تیم ملی فوتسال ایران را بر عهده دارد و باید در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند. جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان از تاریخ ۲۴ شهریور برای ملی‌پوشان ایران آغاز خواهد شد. تیم ملی ایران در گروه F مسابقات با ونزوئلا، گواتمالا و فرانسه همگروه است.

منبع: ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون