بازگشت عجیب سرمربی جنجالی به استقلال!

بازگشت عجیب سرمربی جنجالی به استقلال!
سرمربی پرتغالی سابق استقلال در آستانه بازگشت به این تیم قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۳۳۲۹
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

سرمربی پرتغالی سابق استقلال در آستانه بازگشت به این تیم قرار گرفته است.

به گزارش زیسان به نقل از ورزش سه، هلدینگ خلیج فارس که سهامدار عمده باشگاه استقلال است و نماینده تام‌الاختیارش امور مهم آبی پوشان را پیش می‌برد، به شدت سعی در تغییر سرمربی دارد و تصمیم گرفته تا یک گزینه خارجی را به جای جواد نکونام انتخاب و معرفی کند و مراحل این جابه‌جایی را هم پیش برده است.

در شرایطی که شایعاتی مبنی بر حضور ایوالیو پتف در ایران و مذاکرات مثبت رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با او برای حضور در این تیم مطرح شده و حتی بحث مبلغ قرارداد هم به میان آمده، اما در این بین هواداران استقلال به شدت نسبت به استخدام این سرمربی موضع گرفته‌اند و راضی به جذب او به جای جواد نکونام نیستند.

هواداران استقلال علاوه بر اینکه امروز مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند، به طور گسترده در فضای مجازی علیه تصمیم احمد شهریاری مبنی بر استخدام ایوالیو پتف موضع‌گیری داشتند و به هیچ عنوان راضی به سپردن نیمکت تیمشان به این مربی نیستند.

اما در این بین گفته می‌شود هلدینگ خلیج فارس بدون توجه به مسائل به وجود آمده، به طور جدی تصمیم به قطع همکاری با جواد نکونام و استخدام سرمربی جدید برای استقلال دارد که البته با توجه به هجمه شدید صورت گرفته علیه ایوالیو پتف، احتمال دارد این مربی هدایت آبی‌ها را در دست نگیرد و ریکاردو ساپینتو، دیگر گزینه این باشگاه دوباره به استقلال برگردد.

ریکاردو ساپینتو که دو سال قبل هدایت استقلال را برعهده داشت، علاقه‌مند به هدایت دوباره این تیم است و مدیران این باشگاه هم با او مذاکراتی را انجام داده‌اند که احتمالا با لغو جذب ایوالیو پتف، دوباره سراغ سرمربی پرتغالی سابق خود بروند و با او در ادامه فصل شرکت کنند.

باشگاه استقلال احتمالا طی ۴۸ ساعت آینده در این باره تعیین تکلیف کند و بعید نیست با وجود بحث حضور پتف در این تیم، ساپینتو سکان‌دار هدایت آبی‌ها شود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون