اقامت در این هتل شبی یک دلار؛ اما به یک شرط عجیب!

اقامت در این هتل شبی یک دلار؛ اما به یک شرط عجیب!
در شهر فوکوئوکای ژاپن، هتلی با نام آساهی ریوکان پیشنهاد جالبی برای مسافران دارد: هر شب اقامت تنها ۱۰۰ ین (حدود ۱ دلار آمریکا). اما این قیمت پایین یک شرط عجیب دارد.
کد خبر: ۳۳۲۷۱
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱

زیسان: در شهر فوکوئوکای ژاپن، هتلی با نام آساهی ریوکان پیشنهاد جالبی برای مسافران دارد: هر شب اقامت تنها ۱۰۰ ین (حدود ۱ دلار آمریکا). اما این قیمت پایین یک شرط عجیب دارد.

شرط اقامت یک دلاری در این هتل این است که مسافر اجازه دهد در تمام مدت اقامتش از او فیلمبرداری شود و به صورت زنده در شبکه‌های اجتماعی پخش شود.

تتسویا اینوئه، مدیر ۲۷ ساله هتل که مالکیت آن متعلق به مادربزرگش است، در جستجوی راهی برای بهبود کسب و کار در اقتصاد جدید، این ایده را مطرح کرد. او به دنبال جذب مخاطبان جدید و ایجاد جریان درآمدی تازه از طریق اینترنت بود.

البته محدودیت‌هایی برای نحوه پخش زنده وجود دارد. اینوئه توضیح می‌دهد که پخش تنها تصویری است و مهمانان در مکالمات و تماس‌های تلفنی خود حریم خصوصی خواهند داشت. مهمانان اجازه دارند چراغ‌ها را خاموش کنند و محدوده سرویس بهداشتی خارج از دید دوربین است.

اینوئه می‌گوید: هتل ریوکان بسیار قدیمی است و من به دنبال یک مدل تجاری جدید بودم. هتل ما در رده ارزان‌تر قرار دارد، بنابراین به ارزش افزوده‌ای نیاز داریم، چیزی خاص که همه درباره آن صحبت کنند.

از زمان شروع این طرح در ماه گذشته، چهار مهمان از این پیشنهاد استقبال کرده‌اند. اینوئه معتقد است که جوانان امروزی چندان به حریم خصوصی اهمیت نمی‌دهند. برخی می‌گویند اشکالی ندارد که فقط برای یک روز تحت نظارت باشند.

اگرچه اتاق‌های ۱ دلاری قطعاً ضرر مالی به همراه دارند، اما اینوئه به چیزی فراتر از هزینه اقامت یک شب فکر می‌کند. کانال یوتیوب او به نام "هتل یک دلاری" از ۱۰۰۰ مشترک عبور کرده است. زمانی که به بیش از ۴۰۰۰ ساعت بازدید برسد، او قادر خواهد بود تبلیغات را در کانال قرار دهد و از آن کسب درآمد کند.

فوکوئوکا، شهری ساحلی و زیبا، به غذا‌های فوق‌العاده خود مشهور است. علاوه بر غذا‌های دریایی تازه محلی، این شهر زادگاه زنجیره محبوب ایچیران، خانه رامن خوشمزه تونکوتسو خوک است. همچنین، موزه هنر مشهور فوکوئوکا پس از سه سال بازسازی در اوایل سال ۲۰۱۹ بازگشایی شد.

با این پیشنهاد جذاب، آساهی ریوکان نه تنها توجه گردشگران را به خود جلب کرده، بلکه روشی نوآورانه برای ترکیب سنت و تکنولوژی در صنعت هتلداری ارائه داده است.

اقامت در این هتل در ژاپن تنها شبی ۱ دلار هزینه دارد، اما به یک شرط!

 

tags # ژاپن
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون