افشای جزئیاتی عجیب از درون خانواه پوتین؛ چرا پسران مخفی پوتین تنهاترین و لوس‌ترین پسران جهان هستند؟

افشای جزئیاتی عجیب از درون خانواه پوتین؛ چرا پسران مخفی پوتین تنهاترین و لوس‌ترین پسران جهان هستند؟
دیکتاتور‌های روس همیشه در مورد فرزندان خود حساسیت خاصی داشته‌اند. زمانی که جوزف استالین فهمید که دختر نوجوانش، سوتلانا، دوست‌پسر دارد، آن مرد بیچاره را به دایره قطب شمال تبعید کرد.
کد خبر: ۳۳۲۶۸
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶

زیسان: دیکتاتور‌های روس همیشه در مورد فرزندان خود حساسیت خاصی داشته‌اند. زمانی که جوزف استالین فهمید که دختر نوجوانش، سوتلانا، دوست‌پسر دارد، آن مرد بیچاره را به دایره قطب شمال تبعید کرد.

به گزارش زیسان؛ ولادیمیر پوتین نیز به شیوه خود، کمتر کنترل‌گر نیست. پدر بودن او برای دو پسرش پس از اینکه این موضوع برای سال‌ها به‌عنوان یک راز دولتی به شدت محافظت شده بود، اکنون فاش شده است.

یک وب‌سایت روزنامه‌نگاری تحقیقی روسی اعلام کرده است که این دو پسر جوان، فرزندان پوتین از قهرمان سابق المپیک در رشته ژیمناستیک ریتمیک، آلینا کابایوا هستند؛ زنی ۴۱ ساله با ظاهری جذاب که زمانی به‌خاطر دوپینگ محکوم شده بود و رابطه عاشقانه او با رهبر روسیه برای حداقل ۱۶ سال در کشورش یک راز نهان بوده است.

چرا پسران مخفی پوتین تنهاترین و لوس‌ترین پسران کوچک جهان هستند؟


بر اساس گزارش «The Dossier Center»، فرزندان این رابطه طولانی و مخفیانه ایوان، ۹ ساله و ولادیمیر جونیور، ۵ ساله هستند. آنها بیشتر وقت خود را در عمارت به‌شدت محافظت‌شده پوتین در نزدیکی دریاچه والدای، در شمال غرب مسکو، سپری می‌کنند، جایی که زندگی لوکسی در انزوای تقریباً کامل دارند.

به‌جای هم‌بازی‌های هم‌سن خود، این دو پسر «توسط پرستاران، معلمان خصوصی و مربیان شخصی شبانه‌روز همراهی می‌شوند» و تحت محافظت افسران سرویس حفاظت فدرال کرملین قرار دارند. آنها هرگز به مدرسه نرفته‌اند و به‌جای آن توسط گروهی از معلمان خصوصی آموزش می‌بینند.

برای پسران پوتین، خطر افتادن توپ فوتبالشان در باغ همسایه جای خود را به تهدید نابودی آن توسط موشک داده است، زیرا اقامتگاه والدای توسط سیستم پیشرفته دفاع هوایی محافظت می‌شود که پس از حمله روسیه به اوکراین در سال ۲۰۲۲ نصب شده است.

چرا پسران مخفی پوتین تنهاترین و لوس‌ترین پسران کوچک جهان هستند؟


هیچ‌یک از این پسران در هیچ پایگاه داده رسمی یافت نمی‌شوند و از زمان تولد «مدارک پوششی مشابهی که معمولاً برای جاسوسان و افراد تحت حفاظت دولتی تهیه می‌شود» داشته‌اند، طبق گزارش «The Dossier Center»، «تن‌ها بستگان نزدیک از تاریخ تولد آنها خبر دارند.»

کابایوا اولین فرزند پوتین، ایوان، را در سال ۲۰۱۵ در یک کلینیک خصوصی در لوگانو، سوئیس به دنیا آورد. همان متخصص زنان روس‌تبار که پسر را به دنیا آورد، بعداً به مسکو سفر کرد تا در تولد دومین فرزند در سال ۲۰۱۹ کمک کند.

این دکتر، ناتالیا تیبود، سال گذشته در سن ۶۳ سالگی در شرایط نامعلومی درگذشت.

گزارش جدید که با کمک یکی از افراد داخلی اقامتگاه تهیه شده و به طور منظم این دو پسر را رصد می‌کند، جزئیات فوق‌العاده‌ای از زندگی آنها ارائه می‌دهد. زندگی‌ای که اصطلاح «تابوت پوشیده از مخمل» به خوبی آن را توصیف می‌کند. آنها در اسباب‌بازی‌ها و حیوانات خانگی گران‌قیمت غرق هستند، اما هیچ‌کس جز یکدیگر و بزرگسالان خانه که احتمالاً وحشت‌زده‌اند، برای بازی ندارند. به عنوان مثال، آنها مجموعه گسترده‌ای از لگوها، یک آی‌پد و یک باغ‌وحش خانگی شامل دو پونی، یک سگ سن برنارد و خرگوش دارند.

گفته می‌شود ایوان طرفدار کارتون‌ها و فیلم‌های دیزنی است و عاشق پوشیدن لباس شخصیت‌های مورد علاقه‌اش است.

این به نوعی یک عمل ناآگاهانه شورشی است، زیرا پدرش از کارتون‌های غربی نفرت دارد و به جای آن، انیمیشن‌های کمتر خشن و «زیبایی‌شناسانه برتر» دوران کودکی شوروی خود را ترجیح می‌دهد.

گزارش می‌گوید: «آن‌ها بیشتر مجبورند به تنهایی یا با بزرگسالان بازی کنند. آنها فقط پدر و مادر خود را در اواخر شب می‌بینند. اما آنها لحظات نادری را که با پدرشان سپری می‌کنند، ارزشمند می‌دانند.»

چرا پسران مخفی پوتین تنهاترین و لوس‌ترین پسران کوچک جهان هستند؟


گفته می‌شود پوتین با پسر بزرگترش در زمین یخ که نزدیک خانه ساخته شده، هاکی بازی می‌کند، اما اگر مسابقه‌ای بین آنها باشد، همیشه در یک تیم هستند.

وعده‌های غذایی نیز به نظر می‌رسد به همان اندازه پرزرق و برق، اما استریل هستند. سرآشپزان شخصی آنها غذا‌های جداگانه‌ای برایشان می‌پزند و مانند پدرشان که گفته می‌شود نسبت به خطر مسمومیت وسواس دارد، آنها نیز فقط از لیوان‌های شخصی خود می‌نوشند.

آنها همچنین پیشخدمت‌های شخصی خود را دارند، که فقط یکی از عناصر کارکنانی است که گفته می‌شود تعدادشان به «ده‌ها نفر» می‌رسد.

طبق گفته فرد داخلی، آنها به یک رژیم روزانه سخت پایبند هستند. آنها بین ساعت ۸ تا ۹ صبح با معلمان و پرستاران خود صبحانه می‌خورند. کارکنان شامل چهار پرستار هستند که برخی از آنها قبلاً نظافتچی‌های مجتمع پوتین بوده‌اند. این پرستاران در شیفت‌های ۱۲ ساعته کار می‌کنند و وقتی بچه‌ها بزرگ‌تر شدند، با معلمان خصوصی جایگزین شدند.

پسران ساعت ۱۲ ناهار می‌خورند، سپس استراحت می‌کنند و بعدازظهر به درس و ورزش می‌پردازند. آنها سالن بدنسازی و استخر شخصی خود را دارند و مربیان شخصی برای هر دو فعالیت دارند.

مربی بدنسازی ایوان، عضو سابق تیم ملی روسیه است، هرچند دستاورد‌های پسر «متوسط» توصیف شده است.

آنها بعد از ساعت ۸ شب با رانندگان خود به اقامتگاه خانواده بازگردانده می‌شوند و مستقیماً به تختخواب می‌روند. طبق گزارش، «برادران خودرو‌های شخصی با راننده دارند و معلمان و کارکنان نیز وسایل نقلیه جداگانه سوار می‌شوند.»

افشای جزئیاتی عجیب از درون خانواه پوتین؛ چرا پسران مخفی پوتین تنهاترین و لوس‌ترین پسران جهان هستند؟

کودکان دیگر، که معمولاً فرزندان دوستان مادر این دو هستند، در عمارت والدای دیده شده‌اند، اما مانند همه بازدیدکنندگان خانواده یک خودکامه معروف به هیپوکندریا، ابتدا باید دو هفته در قرنطینه باشند.

این شرط با اصرار پوتین مطابقت دارد که از زمان شیوع همه‌گیری هر کسی که بخواهد با او ملاقات کند، باید دو هفته در انزوا باشد؛ بنابراین قرار‌های بازی خودجوش عملاً ممکن نیست.

مانند فرزندان بسیاری از افراد ثروتمند، این پسران یاد گرفته‌اند که اسکی کنند. با این تفاوت که آنها هر ساله در ماه‌های فوریه و مارس به خانه‌ای دیگر که به شدت محافظت‌شده، اما مجلل است و در نزدیکی پیست مد روز کراسنایا پولیانا در کوه‌های قفقاز قرار دارد، منتقل می‌شوند. آنها تن‌ها با جت خصوصی یا قطار زرهی به هر جایی سفر می‌کنند.

شاهزاده‌های جوان ماه‌های جولای و آگوست را روی قایق‌های تفریحی مجلل، یا به‌طور دقیق‌تر یک ناوگان از کشتی‌ها می‌گذرانند که از زمان شروع جنگ اوکراین، از دسترس نیروی دریایی غربی در خلیج فنلاند و ساحل دریای سیاه خارج مانده‌اند.

معلمان آنها نیز همراه با سایر کارکنان روی کشتی پشتیبانی اقامت دارند و پسران برای درس‌ها به آنجا منتقل می‌شوند.

چرا پسران مخفی پوتین تنهاترین و لوس‌ترین پسران کوچک جهان هستند؟

درس‌های آنها شامل موسیقی، شطرنج، انگلیسی و آلمانی است و پوتین در اشاره‌ای به افشای احتمالی وجود فرزندانش، این هفته به دانش‌آموزان در سیبری گفت: «اعضای خانواده‌ام، کوچک‌ها، به زبان چینی صحبت می‌کنند.»

او و مادر بچه‌ها ظاهراً امسال به‌طور محرمانه برای یک معلم مقیم انگلیسی از طریق آژانس پرستاری انگلیسی مسکو، که کارکنان خانگی برای الیگارش‌های ثروتمند پیدا می‌کند، آگهی داده بودند.

این آگهی که ماهانه ۶۵۰۰ پوند برای ۶۰ ساعت کار هفتگی تدریس «انگلیسی و دیگر موضوعات» پیشنهاد می‌کرد، به‌طور قابل‌پیش‌بینی نام مشتریان را ذکر نمی‌کرد. اما به متقاضیان هشدار می‌داد که آنها باید در انزوا زندگی کنند و قبل از شروع کار باید دو هفته قرنطینه را پشت سر بگذارند.

گفته می‌شود پوتین و همسرش قبلاً ترجیح می‌دادند معلمان را از بریتانیا و نیوزیلند استخدام کنند، اما از زمان بحران اوکراین، به کشور‌های همسو با روسیه روی آورده‌اند. (آخرین آگهی می‌گفت آنها ترجیحاً یک معلم اهل آفریقای جنوبی می‌خواهند.)

کارکنانی که در عمارت والدای کار می‌کنند اجازه خروج از محوطه را ندارند، اما می‌توانند از سالن ورزشی و زمین تنیس استفاده کنند.

آنها در اقامتگاهی جداگانه که در فاصله قدم‌زدنی از خانه است زندگی می‌کنند.

یک منبع گفت که تغییر در بین کارکنان، معلمان و سرپرست‌های پسران زیاد بود، زیرا کار کردن با این خانواده آسان نیست.

پوتین و مادرشان به‌ظاهر ارتباط مستقیمی با مراقبان فرزندانشان ندارند و این کار را به واسطه‌ها سپرده‌اند.

عجیب این است که یکی از این واسطه‌ها ظاهراً «مادری جایگزین» است که با سرپرست‌ها و پرستار‌ها در ارتباط است و تظاهر می‌کند پسران کابایوا فرزندان او هستند.

هیچ‌کس نمی‌تواند حدس بزند پسران جوان در این باره چه فکری می‌کنند.

وقتی ایوان هاکی بازی می‌کند، این واسطه برای تشویق او می‌آید، در حالی که گفته می‌شود مادر واقعی او به‌صورت نامرئی و از پشت یک صفحه یک‌طرفه او را تماشا می‌کند.

اگرچه این دو پسر تنها پسران شناخته‌شده پوتین هستند، او حداقل سه دختر دارد. دو دختر بالغ او از همسر سابقش، لیودمیلا، ماریا ورونتسووا، ۳۹ ساله، متخصص غدد و کاترینا تیخونوا، ۳۸ ساله، مدیر یک شرکت فناوری و رقصنده سابق «راک‌اندرول آکروباتیک» هستند.

یکی از نزدیکان به محققان گفت که پوتین دخترانش را به‌شدت لوس کرده و افزود: اگر او مستقیماً در تربیت پسر‌ها نقش داشت، آنها احتمالاً بسیار لوس می‌شدند، زیرا همه‌چیز برای آنها آزاد بود.

او و لیودمیلا در سال ۱۹۸۳ ازدواج کردند، زمانی که او مهماندار پرواز بود و پوتین افسر کا‌گ‌ب. در حالی که او همراه پوتین در مسیر صعودش بود، یک بار اعتراف کرد که وقتی پوتین رئیس‌جمهور شد، گریه کرد. او گفت: «زندگی خصوصی من با همه اینها تمام شد.» 

در سال ۲۰۱۳، او به‌طور علنی اعلام کرد که ازدواجشان تمام شده است، زیرا آنها به‌ندرت همدیگر را می‌دیدند، چون پوتین «کاملاً در کارش غرق شده بود.» طلاق آنها در سال بعد اعلام شد.

تا آن زمان، پوتین حداقل یک فرزند مخفی داشت. لوییزا روزووا، که اکنون ۲۱ سال دارد، از رابطه‌ای با یک نظافت‌چی به نام اسوتلانا کریوونوگیخ، اندکی قبل از اینکه پوتین رئیس‌جمهور روسیه شود، به دنیا آمد. او اکنون ۴۹ ساله و یک میلیونر است که امپراتوری تجاری‌اش شامل یک بانک بزرگ روسی و همچنین یک کلوب شبانه می‌شود. پوتین مدت‌هاست که هرگونه رابطه عاشقانه با کابایوا را انکار کرده، کسی که ۳۰ سال از او جوان‌تر است.

چرا پسران مخفی پوتین تنهاترین و لوس‌ترین پسران کوچک جهان هستند؟


او آنقدر نسبت به این موضوع حساس است که وقتی یک روزنامه در سال ۲۰۰۸ گزارش داد که او مخفیانه از همسرش طلاق گرفته و با کابایوا نامزد کرده است، نه تنها پوتین و کابایوا هر دو این داستان را تکذیب کردند، بلکه او شبانه آن روزنامه را تعطیل کرد. او همچنین به محققانی که «با خیال‌پردازی‌های شهوانی خود در زندگی دیگران دخالت می‌کنند» به شدت تاخت.

اما چرا این همه راز و رمز در مورد پسران؟ تزار‌های تاریخی روسیه که پوتین اغلب خود را با آنها مقایسه می‌کند، درباره فرزندان خود آشکارا صحبت می‌کردند، حتی اگر جانشینان شوروی آنها این‌گونه نبودند.

کارشناسان روسیه به دلایل مختلفی از جمله احتیاط ذاتی یک جاسوس سابق که سال‌ها برای کا‌گ‌ب کار می‌کرده برای رفتار پوتین اشاره می‌کنند.

دوم، حساسیت وسواسی او نسبت به هر چیزی که به رابطه‌اش با کابایوا مربوط باشد، کسی که برخی معتقدند او در سال ۲۰۰۸ به طور مخفیانه با وی ازدواج کرده است.

کابایوا پس از کسب مدال طلای المپیک تابستانی ۲۰۰۴ در آتن، از ژیمناستیک بازنشسته شد و دو سال به عنوان نماینده حزب روسیه متحد پوتین در مجلس سفلی روسیه خدمت کرد.

او به همراه چندین عضو خانواده پوتین در سال ۲۰۲۲ توسط بریتانیا تحریم شد.

در نهایت، مسئله امنیت مطرح است که از زمان دستور پوتین برای حمله به اوکراین و قرار گرفتن در معرض تلاش‌های ترور و بازداشت بین‌المللی به دلیل اتهامات جنایات جنگی، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

در سال‌هایی که او به دنبال دوستی با غرب بود، پوتین در مورد خانواده‌اش بازتر بود. زمانی که او با لیودمیلا برای ملاقات با تونی بلر، نخست‌وزیر وقت بریتانیا، به این کشور سفر کرد، گزارش شده که دختران خود را نیز به همراه داشتند و آنها حتی با فرزندان بلر بازی می‌کردند.

افشای جزئیاتی عجیب از درون خانواه پوتین؛ چرا پسران مخفی پوتین تنهاترین و لوس‌ترین پسران جهان هستند؟

با این حال، پوتین بعداً نسبت به دختران خود بسیار مخفی‌تر شد: وقتی آنها به سن بلوغ رسیدند، نام‌های جدیدی گرفتند که هرگز به طور رسمی فاش نشد و به‌طور مؤثر به مخفی‌کاری روی آوردند.

این واقعیت که پوتین بیشتر از همه از پسرانش محافظت می‌کند نیز ممکن است مهم باشد. برخی معتقدند که او در حال آماده کردن ایوان برای جانشینی خود است، اگرچه با توجه به اینکه پوتین ۷۱ ساله است و ایوان هنوز ده ساله نشده، بعید به نظر می‌رسد که حتی پوتین، با تمام وسواسش برای حفظ قدرت و ثروت، باور داشته باشد که چنین انتقال قدرتی ممکن است.

مرکز داسیه در سال ۲۰۱۷ توسط میخائیل خودورکوفسکی، که زمانی ثروتمندترین مرد روسیه بود، اما پس از اختلاف با پوتین نزدیک به یک دهه را به دلیل جرائم مالی در زندان روسیه گذراند، تأسیس شد.

او در سال ۲۰۱۳ مورد عفو قرار گرفت، اما سازمان تحقیقی که او تأسیس کرد شهرتی برای افشای راز‌های کادر ارشد فاسد دولت روسیه به دست آورده است.

در همین حال، گزارش شده که ایوان جوان بار‌ها به معلمان و محافظان خود گفته است که پوتین وقتی او به دنیا آمد، آن‌قدر خوشحال بود که فریاد زد: «هورا! بالاخره یک پسر!»

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون