ضدحال زیاش به براهیم در شب تاریخی ستاره رئال

ضدحال زیاش به براهیم در شب تاریخی ستاره رئال
براهیم دیاز دیشب اولین گل خود را برای تیم ملی مراکش به ثمر رساند. در دیداری که حکیم زیاش نگذاشت او یک ضربه پنالتی را بزند.
کد خبر: ۳۳۲۲۹
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷

بازیکن مراکشی-اسپانیایی رئال مادرید در پنجمین بازی خود برای مراکش و در برتری ۴-۱ برابر گابن پایش به گلزنی باز شد.

براهیم در دیدار مقدماتی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۵ مقابل مراکش گل سوم این تیم را به ثمر رساند. مراکشی که میزبان بازی‌هاست و تحت هر شرایط در دور نهایی حاضر خواهد بود، ولی در هر صورت در مرحله مقدماتی به میدان می‌رود بدون اینکه نتایج تاثیری روی صعودش داشته باشد.

براهیم که بحث بر سر حضور او در تیم ملی اسپانیا و مراکش بالا گرفته بود و در نهایت مراکش را انتخاب کرد، می‌توانست دو گله باشد، ولی حکیم زیاش اجازه نداد او پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد. آن می‌توانست نخستین گل ملی براهیم باشد ولی او باید تا نیمه دوم منتظر می‌ماند. بسیاری دوست داشتند زیاش که یک پنالتی را گل کرده بوده، دومی را به براهیم بدهد، ولی این اتفاق رخ نداد.

بازی در نیمه اول باورنکردنی بود و در مجموع چهار پنالتی (دو پنالتی برای هر تیم) اعلام شد. مراکش دو پنالتی خود را به ثمر رساند (دقیقه ۹ و ۲۶ هر دو توسط زیاش)، در حالی که اوبامیانگ (گابن) اولین پنالتی خود را از دست داد (دقیقه ۱۶، بونو مهار کرد) و دومی را (دقیقه ۴۰) به ثمر رساند.

گل دقیقه ۵۹ براهیم برتری مراکش را قاطع‌تر کرد و الکعبی نیز گل چهارم را به ثمر رساند.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون