قیمت گوشت قرمز امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳
قیمت گوشت قرمز امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد.
کد خبر: ۳۳۲۰۸
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

قیمت گوشت قرمز امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، بازار گوشت قرمز با توجه به ثبات قیمت دام زنده تغییری نکرده و بازار روند افقی روز‌های پیشین را طی می‌کند. اما ارزان‌ترین نوع گوشت قرمز موجود در بازار کدام است؟

در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح کشور، گوشت خورشتی گوسفند بدون استخوان و چربی به ازای هر کیلوگرم ۶۳۵ هزار تومان و فیله گوسفندی از پرمتقاضی‌ترین انواع گوشت ۹۸۰ هزار تومان معامله می‌شود.

بسته شقه گوسفندی در بازار ۷۱۹ هزار تومان، دنبه گوسفندی با عنوان ارزان‌ترین نوع گوشت قرمز ۱۸۱ هزار تومان و ماهیچه گوسفندی به ازای هر کیلوگرم ۶۹۹ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد با نرخ ۶۳۵ هزار تومان به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

در فروشگاه‌ها، استیک گوشت ۹۵ درصد ۲۳۶ هزار تومان و گردن گوسفندی ۶۹۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد ۱۹۳ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم و راسته با استخوان گوسفند سنگسر و شهمیرزاد ۳۵۸ هزار تومان خریداری می‌شود.

توزیع آنلاین گوشت قرمز

گزارش‌ها حاکی از آن است که در پی فروش آنلاین گوشت و استقبال مردم از این روش، یک سری مشکلاتی وجود داشته که در روند بهبود قرار دارد.

مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار استان تهران، درباره توزیع گوشت قرمز به صورت آنلاین گفت: اگرچه استقبال مردم هم خوب بود، اما باگ‌های در این زمینه وجود داشت که در حال رفع آن هستیم.

گفتنی است؛ پنجم خرداد امسال بختیاری زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار از فروش آنلاین گوشت قرمز در میادین تره بار تهران خبر داده بود.

وی افزوده بود: شهروندان در صورت نیاز می‌توانند با مراجعه به سامانه شهرزاد وارد پنل تنظیم بازار شوند و با انتخاب گوشت مورد نیاز خود حداکثر تا ۵ کیلو گوشت گوسفندی و ۵ کیلو گوشت گوساله، خریداری کرده و با تکمیل خرید و ثبت آن؛ گوشت خود را به صورت حضوری در مراکز فروش یا غیرحضوری درب منزل خود دریافت کنند.

ماهیچه گوسفندی

699،000

بسته شقه گوسفندی

719،000

گوشت خورشتی گوسفند بدون استخوان و چربی

635،000

گوسفند زنده

359,000

فیله گوسفندی

980،000

راسته بدون استخوان گوسفندی

1،200،000

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد

635،000

دنبه گوسفند

181،000

آبگوشتی گوسفندی

720،000

قلوه‌گاه گوسفند سنگسر وشهمیرزاد

193،000

گردن گوسفندی

690،000

منبع: تجارت نیوز

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون