خوشحالی دیبالا از بازگشت و گلزنی با پیراهن مسی

خوشحالی دیبالا از بازگشت و گلزنی با پیراهن مسی
پائولو دیبالا ضمن خوشحالی از بازگشت به ترکیب آرژانتین عنوان کرد پیراهن شماره ۱۰ متعلق به مسی است.
کد خبر: ۳۳۱۲۹
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲

تیم ملی آرژانتین در ادامه نتایج خوبش در انتخابی جام جهانی توانست شیلی را با ۳ گل شکست دهد تا کارش را با قدرت پیش ببرد و همچنان در صدر جدول رده بندی قرار داشته باشد. 

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین بعد از این دیدار به اسکای گفت: بازی سختی بود، نیمه اول خیلی برای ما خوب نبود. در بین دو نیمه با هم صحبت کردیم و وضعیت را اصلاح کردیم. فکر می‌کنم نتیجه این دیدار عادلانه است. ما در نیمه دوم خوب بازی کردیم و با کسب ۳ امتیاز توانستیم مزد بازی خوب مان را بگیریم. 

پائولو دیبالا نیز بعد از بازی افزود: خوشحالم که به تیم ملی برگشتم و در کنار هم تیمی هایم هستم. من مدت زیادی است که لیونل اسکالونی را می‌شناسم، ما همیشه رابطه خوبی با هم داشته ایم. این برای یک بازیکن بسیار خوب است که با مربی اش رابطه صادقانه و خوبی داشته باشد. اصلا ناراحت نبودم که مدتی در ترکیب تیم قرار نداشتم، چون واضح است که آرژانتین از نظر سطح بازیکن بسیار غنی است، بنابراین شما همیشه بهترین تلاش خود را کنید تا به تیم ملی دعوت شوید. برای من افتخار بزرگی بود که امروز با شماره ۱۰ بازی کردم، چون همه می‌دانند که این پیراهن متعلق به مسی است.

آلبی سلسته در دیدار بعدی باید به مصاف کلمبیا رود و شیلی نیز با بولیوی دیدار خواهد کرد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون