حاشیه‌های دیدار ایران و قرقیزستان؛ فریاد قلعه‌نویی بر سر ملی‌پوشان و شعار هواداران علیه قلعه‌نویی!

حاشیه‌های دیدار ایران و قرقیزستان؛ فریاد قلعه‌نویی بر سر ملی‌پوشان و شعار هواداران علیه قلعه‌نویی!
در جریان دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر قرقیزستان، امیر قلعه‌نویی در چند نوبت به عملکرد شاگردانش اعتراض کرد.
کد خبر: ۳۳۱۰۱
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷

در جریان دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر قرقیزستان، امیر قلعه‌نویی در چند نوبت به عملکرد شاگردانش اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در جریان نخستین دیدار خود در مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۳ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان قرقیزستان رفت که این دیدار با پیروزی یک بر صفر ایران به پایان رسید.

پیش از آغاز مسابقه امیر قلعه‌نویی به همراه مدیر اجرایی تیم ملی بازدیدی از چمن ورزشگاه داشت و شرایط زمین را بررسی کرد.

در اواسط نیمه نخست زمانی که بازیکنان قرقیزستان از زمین خود با یک شوت بلند دروازه ایران را هدف قرار دادند، توپ در لحظات آخر با دخالت بیرانوند راهی کرنر شد. روی این صحنه هواداران ایران واکنش نشان دادند و تعدادی بطری آب به داخل زمین پرتاب کردند.

تعدادی افراد غیر مسئول در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند که این موضوع با واکنش ناظر AFC همراه بود. او ابتدا از این افراد خواست محل را ترک کنند، اما وقتی این کار انجام نشد از افرادی که ID کارت نداشتند عکس گرفت تا در گزارش خود به آن اشاره کند.

گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولادشهر را ۱۲ هزار و ۷۷ نفر اعلام کرد.

در دقیقه ۶۰، زمانی که علیرضا جهانبخش به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، مهدی طارمی که تا آن زمان بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود، بازوبند را به جهانبخش داد تا او رسما کاپیتان تیم ملی شود.

در دقیقه ۶۳، زمانی که شجاع خلیل‌زاده در خط دفاعی تیم ملی دچار اشتباه شد، امیر قلعه‌نویی در کنار زمین نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و به عملکرد خلیل‌زاده اعتراض کرد. سرمربی تیم ملی روی یکی دو صحنه دیگر نسبت به عملکرد طارمی و جهانبخش هم اعتراض کرد.

در دقیقه ۸۰، زمانی که قلعه‌نویی قصد داشت شهریار مغانلو رو به جای سردار آزمون وارد زمین کند، داور چهارم در آماده کردن تابلوی تعویض تعلل کرد که این موضوع با اعتراض سرمربی تیم ملی همراه بود.

در اواخر بازی هواداران با سردادن شعار «حیاکن رها کن» به شدت به امیر قلعه‌نویی اعتراض کردند و اینگونه نشان دادند که از عملکرد تیم ملی ناراضی هستند.

همچنین پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی در جایگاه تماشاگران تنش ایجاد شد و هواداران مستقر در روبروی جایگاه دقایقی به زد و خورد با یکدیگر پرداختند و صحنه‌های زشتی را رقم زدند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون