(ویدئو) سید میثم بنی طبا به مدال نقره دست یافت + زندگی‌نامه میثم بنی طبا

(ویدئو) سید میثم بنی طبا به مدال نقره دست یافت + زندگی‌نامه میثم بنی طبا
کد خبر: ۳۳۰۸۴
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵

سیدمیثم بنی‌طبا در فینال مسابقات جودوی وزن ۶۰- کیلوگرم کلاس J ۱ پارالمپیک پاریس، مقابل عبدالکادر بوامر از الجزایر با یک امتیاز وازاری شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در ویدئوی زیر برد او را تماشا کنید:

سید میثم بنی طبا کیست؟

سید میثم بنی طبا، ملی پوش تیم پاراجودوی ایران، در ۱۰ فروردین ۱۳۶۸ در اصفهان متولد شد. او یکی از ورزشکاران موفق در رشته جودو برای افراد کم بینا است. علت معلولیت او نابینایی است که از کودکی با آن مواجه بوده است. برای اطلاع از دلیل معلولیت و افتخارات ورزشی بنی طبا با حرف تازه همراه باشید.

سید میثم بنی طبا از کودکی به ورزش علاقه‌مند بود و با وجود نابینایی، توانست در رشته جودو به موفقیت‌های بزرگی دست یابد. او با تلاش و پشتکار فراوان، به یکی از چهره‌های برجسته پاراجودوی ایران تبدیل شد.

سید میثم در خانواده‌ای پرجمعیت و ورزش دوست بزرگ شد. او همیشه از حمایت خانواده اش برخوردار بوده و این حمایت‌ها نقش مهمی در موفقیت‌های ورزشی او داشته است. او علاوه بر ورزش، به تحصیلات خود نیز اهمیت می‌دهد و در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده است.

افتخارات ورزشی

سید بنی طبا در طول دوران ورزشی خود موفق به کسب مدال‌های متعددی در مسابقات ملی و بین المللی شده است. او در بازی‌های پارالمپیک، مسابقات جهانی و آسیایی شرکت کرده و توانسته مدال‌های طلا، نقره و برنز را به دست آورد. یکی از مهم‌ترین افتخارات او، کسب مدال طلا در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

سید میثم از کودکی با مشکل نابینایی مواجه بوده است. این نابینایی به دلیل یک بیماری ژنتیکی به وجود آمده و او از همان دوران کودکی با این چالش روبرو بوده است. با این حال، او هرگز اجازه نداده که این معلولیت مانعی برای رسیدن به اهدافش باشد و با تلاش و پشتکار فراوان به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است.

ازدواج و همسر

میثم بنی طبا متاهل است و همسرش نیز از حامیان بزرگ او در زندگی و ورزش است. او همیشه از حمایت‌های همسرش بهره‌مند بوده و این حمایت‌ها نقش مهمی در موفقیت‌های ورزشی او داشته است. همسر او نیز به ورزش علاقه‌مند است و در کنار سید میثم به فعالیت‌های ورزشی می‌پردازد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون