وضعیت تعطیلی بانک‌ها و ادارات در روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور و پنجشنبه ۱۵ شهریور مشخص شد

وضعیت تعطیلی بانک‌ها و ادارات در روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور و پنجشنبه ۱۵ شهریور مشخص شد
پیشتر شایعه شده بود به دلیل تعطیلی روز دوشنبه دوازده شهریور و روز چهارشنبه چهاردههم شهریور، روز سه شنبه که بین این دو تعطیلی قرار می‌گیرد تعطیل خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۶۶۹
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

زی‌سان: پیشتر شایعه شده بود به دلیل تعطیلی روز دوشنبه دوازده شهریور و روز چهارشنبه چهاردههم شهریور، روز سه شنبه که بین این دو تعطیلی قرار می‌گیرد تعطیل خواهد شد. 

به گزارش زی‌سان؛ این شایعه از هفته گذشته در شبکه‌های مجازی به راه افتاد و حتی به رسانه‌های رسمی نیز کشیده شد. اما طبق آنچه دولت اعلام کرده است روز سه‌شنبه تعطیلی سراسری در کشور نخواهیم داشت و تنها مشهد تعطیل خواهد بود. 

اما مردم بی اعتنا به این اعلام دولت، برخی مرخصی گرفته‌اند و برخی دیگر مرخصی نگرفته به دل جاده‌ها زده‌اند. گواه این ادعا هم اینکه از روز پنجشنبه و جمعه تردد در جاده‌ها به سمت شمال کشور افزایش چشمگیری داشته است. همچنین امروز یکشنبه نیز موج دوم مسافرت شهروندان آغاز شده است.

وضعیت تعطیلی بانک‌ها و ادارات در روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور و پنجشنبه ۱۵ شهریور مشخص شد

تعطیلی رسمی نداریم اما تغییر ساعت کار ادارات و بانک‌ها داریم!

بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی با توجه به تشدید موج گرما و لزوم مدیریت مصرف برق در کشور؛ ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند، از روز یکشنبه الی پنجشنبه ۱۱ الی ۱۵ شهریور ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود.

فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت مذکور با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط است.

پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت نبوده و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

فعالیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان اعم از دولتی و غیر دولتی و کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون