این مورد مهم می‌تواند روی انگیزه جنسی مردان تاثیر بگذارد!

این مورد مهم می‌تواند روی انگیزه جنسی مردان تاثیر بگذارد!
برای اینکه بتوانید از سلامت مطلوبی برخوردار باشید، مهم است که میل و انگیزه جنسی خود را سالم نگه دارید.
کد خبر: ۳۲۴۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۶

اگر مردی هستید که از مشکل انگیزه جنسی کم رنج می‌برید، احتمالاً با مشکلات تستوسترون سر و کار دارید.

زی‌سان: بازگرداندن سطح تستوسترون به شما این امکان را می‌دهد که تغییراتی در سبک زندگی ایجاد کنید که نه تنها میل جنسی، بلکه سلامت و تندرستی شما را به طور کلی بهبود می‌بخشد.

به خواندن این متن ادامه دهید تا بیشتر بدانید که چگونه تستوسترون و میل جنسی دست به دست هم می‌دهند و چه کاری می‌توانید در مورد آن انجام دهید.

+بیشتر: بهبود اسپرم با هشت ماده غذایی

تستوسترون چیست و چگونه بر میل جنسی شما تأثیر می‌گذارد؟

به گزارش زی‌سان، تستوسترون هورمونی است که در اصل شما را مرد می‌کند. این هورمون به بدن هر مرد دستورالعمل‌هایی را برای داشتنِ صفات مردانه می‌دهد و برای تولید مثل ضروری است.

این هورمون همچنین وظایف مختلفی مانند عضله سازی، حفظ تراکم استخوان، ایجاد انتقال‌دهنده‌های عصبی مغز و مدیریت سلامت قلب را بر عهده دارد. وقتی عدم تعادل در تستوسترون داشته باشید، اختلال در میل جنسی معمولاً یکی از اولین چیز‌هایی است که تجربه می‌کنید.

نشانه‌های کاهش تستوسترون چیست؟

به گزارش زی‌سان، علائم تستوسترون پایین به روش‌های مختلفی آشکار می‌شود. اول از همه، متوجه خواهید شد که مشکلات میل جنسی دارید. بسیاری از مردانی که میل جنسی پایینی را تجربه می‌کنند، دارای مشکلات اختلال نعوظ یا اضطراب عملکرد هستند.

این مورد مهم می‌تواند روی انگیزه جنسی مردان تاثیر بگذارد

چطور باید سطح تستوسترون را متعادل کرد؟

تغییر سبک زندگی و ورزش کردن

سبک زندگی را برای خود ایجاد کنید که می‌تواند تستوسترون شما را افزایش دهد، میل جنسی را بهبود بخشد و سلامتی بهینه به شما بدهد. همچنین مطمئن شوید که برنامه‌ای برای افزایش سطح تستوسترون خود دارید. بدون شک، ورزش بهترین راه برای انجام این کار است.

هنگامی‌که به تمرینات مقاومتی مانند تمرینات با وزنه روی بیاورید، می‌توانید شاهد بهبود سطح تستوسترون خود باشید.

وقت گذاشتن برای تمرین منظم یوگا نیز می‌تواند به سطح تستوسترون و میل جنسی شما کمک کند. این جریان خون را تحریک و تقویت می‌کند و به شما این فرصت را می‌دهد که عضلات خود را تقویت کرده و چربی بسوزانید، که هر دو برای میل جنسی و تستوسترون عالی هستند.

این مورد مهم می‌تواند روی انگیزه جنسی مردان تاثیر بگذارد //

داشتن یک رژیم غذایی سالم

اطمینان حاصل کنید که رژیم غذایی شما با اهداف‌تان مطابقت دارد. با خلاص شدن از شر غذا‌های فرآوری شده، چربی‌های اشباع شده، کالری بیش از حد، سدیم و قند، می‌توانید تستوسترون خود را تحت کنترل نگه دارید.

به پروتئین‌های سالم و اسید‌های چرب امگا ۳ دسترسی داشته باشید، زیرا هر دو در تقویت سطح تستوسترون شما مفید هستند. داشتن چنین رژیمی همچنین به شما کمک می‌کند تا عضله بسازید و احساس کنید مانند خودِ قدیمی‌تان هستید.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون