مرگ غم‌انگیز در مدیترانه

«بیل گیتس انگلیس»؛ از فقر تا خفگی در آب با ثروت میلیاردی!

«بیل گیتس انگلیس»؛ از فقر تا خفگی در آب با ثروت میلیاردی!
این تابستان، خانواده لینچ تصمیم گرفتند با قایق تفریحی ۳۰ میلیون پوندی خود، Bayesian، به سفری در مدیترانه بروند تا پایان این دوره سخت را جشن بگیرند. اما
کد خبر: ۳۱۹۷۷
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

زی‌سان: مایک لینچ، میلیاردر بریتانیایی و بنیانگذار شرکت نرم‌افزاری Autonomy که به تازگی از اتهامات کلاهبرداری تبرئه شده بود، به همراه دختر ۱۸ ساله‌اش هانا در حادثه غرق شدن قایق تفریحی‌اش در سواحل سیسیل جان باخت.

 این حادثه در حالی رخ داد که لینچ و خانواده‌اش در حال جشن گرفتن پایان مبارزه حقوقی طولانی‌مدت او بودند.

لینچ، فرزند مهاجران ایرلندی، و همسرش آنجلا باکارس، دختر مهاجران کلمبیایی، هر دو از خانواده‌های کارگر آمده بودند. آنها با تلاش و استعداد خود توانستند به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند. لینچ که زمانی به عنوان نظافتچی در بیمارستان کار می‌کرد، با هوش سرشار خود توانست در دانشگاه کمبریج تحصیل کند و بعد‌ها به یکی از ثروتمندترین افراد بریتانیا تبدیل شود.

آنجلا نیز در جوانی در مسابقات علمی آمریکا درخشید و بعد‌ها به عنوان معامله‌گر سهام در نیویورک مشغول به کار شد. این زوج در سال ۲۰۰۱ ازدواج کردند و صاحب دو دختر به نام‌های اسمه و هانا، شدند.

«بیل گیتس انگلیس»؛ از فقر تا خفگی در آب با ثروت میلیاردی!

زندگی خانواده لینچ از سال ۲۰۱۱ و پس از فروش شرکت Autonomy به HP دستخوش تغییرات بزرگی شد. اتهامات کلاهبرداری علیه لینچ منجر به یک نبرد حقوقی ۱۲ ساله شد که سرانجام در ژوئن ۲۰۲۴ با تبرئه او به پایان رسید.

این تابستان، خانواده لینچ تصمیم گرفتند با قایق تفریحی ۳۰ میلیون پوندی خود، Bayesian، به سفری در مدیترانه بروند تا پایان این دوره سخت را جشن بگیرند. اما در بامداد دوشنبه، طوفانی غیرمنتظره قایق را غرق کرد. در حالی که آنجلا و دختر بزرگترشان اسمه نجات یافتند، مایک و هانا جان خود را از دست دادند.

هانا که به تازگی نتایج A-level خود را دریافت کرده و قرار بود در پاییز در دانشگاه آکسفورد تحصیل کند، یکی از شش قربانی این حادثه بود. این تراژدی جامعه محلی در سافولک، جایی که خانواده لینچ خانه روستایی داشتند، را نیز در شوک فرو برد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون