رانندگی باورنکردنی کودک پنج‌ساله با لامبورگینی روئلتو با سرعت بیش از ۳۰۰ کیلومتر

رانندگی باورنکردنی کودک پنج‌ساله با لامبورگینی روئلتو با سرعت بیش از ۳۰۰ کیلومتر
زین سوفو اوغلو پسر کنان سوفو اوغلو، موتورسوار مشهور ترک است. ویدیوی کوتاهی از او در پیج اینستاگرامش منتشر شده که زین سوفو اوغلو را هنگام رانندگی با لامبورگینی روئلتو نشان می‌دهد.
کد خبر: ۳۱۸۹۰
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵

«زین سوفو اوغلو»، کودک پنج‌ساله‌ای است که اخیراً ویدیویی از آن درحال رانندگی با لامبورگینی روئلتو منتشر شده. او در این رانندگی سرعت ۳۱۲ کیلومتربرساعت را تجربه می‌کند. رانندگی این کودک پنج‌ساله با سوپراسپرت و سرعتی بیش از ۳۰۰ کیلومتربرساعت توجه بسیاری را فضای مجازی جلب کرده است.
 
زین سوفو اوغلو پسر کنان سوفو اوغلو، موتورسوار مشهور ترک است. ویدیوی کوتاهی از او در پیج اینستاگرامش منتشر شده که زین سوفو اوغلو را هنگام رانندگی با لامبورگینی روئلتو نشان می‌دهد. او این ابرخودرو هیبریدی ۱۰۰۱ اسب‌بخاری را روی باند فرودگاه و همراه پوشش کامل شامل کلاه محافظ و لباس مخصوص می‌راند. تا رسیدن به سرعت ۳۱۲ کیلومتربرساعت، او به فشردن پدال گاز ادامه می‌دهد. این سرعت برای هر راننده‌ای زیاد است، مخصوصاً اگر راننده فقط ۵ سال داشته باشد!
 
اکانت اینستاگرام زین سوفو اوغلو در اختیار والدینش است. با بررسی سایر پست‌های او در این اکانت، متوجه می‌شوید او با خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها به‌خوبی آشناست و بسیاری از خودرو‌ها را رانده است؛ ازجمله تسلا مدل S Plaid، نیسان SX۲۰۰ و فراری SF۹۰. زین سوفو اوغلو از سه‌سالگی حرکات نمایشی با خودرو همچون دونات زدن را آموخته است. در واقع او از بسیاری از رانندگان تجربه بیشتری دارد؛ بنابراین هدایت لامبورگینی روئلتو با ۱۰۰۱ اسب‌بخار قدرت برایش چندان پیچیده نیست.
 
نگاهی به لامبورگینی روئلتو
 
لامبورگینی روئلتو خودرو جدید و پرچم‌دار برند ایتالیایی است. این خودرو سوپراسپرت هیبریدی محسوب می‌شود که قدرتش را از ترکیب موتور‌های برقی و بنزینی به دست می‌آورد. پیشرانه لامبورگینی روئلتو از ترکیب موتور ۱۲ سیلندر و موتور الکتریکی نصب‌شده درون گیربکس تشکیل می‌شود. این خودرو جایگزین لامبورگینی اونتادور در خط تولید این برند ایتالیایی است.
 
منبع: دیجیاتو

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون