هشدار صابر ابر را جدی بگیرید!

هشدار صابر ابر را جدی بگیرید!
این هشدار صابر ابر را هم نهاد‌های امنیتی مربوطه و هم ما به عنوان شهروندان جامعه باید جدی بگیریم که خدای ناکرده فاجعه‌ای رخ ندهد که دیگر جایی برای جبران وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۳۱۸۰۸
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹

صابر ابر نوشت: امنیت شخصی زندگی من و اطرافیانم با حضور یک مزاحم طی چندسال اخیر دستخوش ناامنی شده که در طی ماه‌های اخیر و روز‌های اخیر به اوج خود رسیده است.

صابر ابر بازیگر سینما روز گذشته در صفحه اینستاگرام خودش مطلبی منتشر کرد و خبر داد که امنیت شخصی زندگی من و اطرافیانم با حضور یک مزاحم طی چندسال اخیر دستخوش ناامنی شده است.

به گزارش عصرایران، صابر ابر نوشته است: «من به عنوان یک شهروند در این شهر همیشه مراقب زیست و زندگی شخصی خودم، اطرافیانم و دیگر شهروندان شهر در حد توانم بوده‌ام. لازم میدانم مطلبی را با شما در میان بگذارم که مشخصاً اشاره به “ عدم امنیت“ دارد.

امنیت شخصی زندگی من و اطرافیانم با حضور یک مزاحم (ب. ب) طی چندسال اخیر دستخوش ناامنی شده که در طی ماه‌های اخیر و روز‌های اخیر باتوجه به تعدد محکومیت‌های کیفری صادره از قوه‌قضاییه علیه ایشان به اوج خود رسیده و باتوجه به اینکه هم اکنون این شخص با قید وثیقه تا صدور رای بعدی کیفری آزاد است همچنان از اقدامات دیگری شامل حمله به قصد ضرب و جرح، تهدید به اسیدپاشی، تهدید به ربودن و در گونی بردن و اقدام به آدم ربایی، اجیر کردن خفت‌گیر و زورگیر و نشر اکاذیب در فضای مجازی و ... … فروگذار نیست.

[.]این یاداداشت یک دلیل مهم دارد «امنیت زیستن». برای من تنها حفظ امنیت شخصی‌ام نه به عنوان بازیگر بلکه تنها به عنوان یک شهروند مهم است و، چون میدانم که افراد دیگری نیز در سال‌های گذشته درگیر مزاحمت‌های این شخص بوده‌اند (به گواه سوء سابقه قضایی) تصمیم به اعلام عمومی گرفتم.

تا به امروز از این اعلام خودداری کردم تا اضطرابی را به جامعه تزریق نکنم! اما با اتفاقات اخیر مطمئن شدم باید راهی یافت تا اراذل و همدستان را به قانون سپرد، امیدوارم این یادداشت شروعی باشد برای قطع این جریان، من منتظرم تا مراحل قانونی طبق روال پیش رود و از نتیجه شما را بیخبر نخواهم گذاشت.

طبق این نوشته به صورت عمومی اعلام مینمایم در صورتی که هر اتفاق و تهدیدی در زندگی شخصی من از جانب هر شخصی در حال حاضر به وجود بیاید مسبب آن تنها یک نفر است که وکلا و اطرافیانم به خوبی او را میشناسند.

از همین‌جا از تمام مقامات مربوطه تقاضای کمک و همراهی دارم تا شاید با اعلام و محکوم شدن افرادی این چنین که سلامت جامعه را مخدوش میکنند عبرتی باشد برای دیگران. وکلایم مشغول پیگیری‌های قضایی از قوه قضاییه و پلیس امنیت تهران هستند که پس از اخذ اجازه از مراجع قضایی آراء محکومیت، عکس و هویت آن شخص را منتشر خواهم کرد.».

صابر ابر بخش کامنت و نظرات را برای این پست بسته است، اما جالب است که در صفحه‌های خبری یا سایت و ... این درخواست صابر بیشتر از برانگیختن همدلی و همدردی با احساس نا امنی که او دارد، باعث مزه پراکنی و تمسخر کاربران شده است.

آنجا که نوشته است شخص مزاحم (ب، ب) کامنت گزار‌ها شروع کرده‌اند به حدس و گمان زدن‌هایی که هم احترام به اسم و حریم شخصی افراد دیگر را کنار گذاشته‌اند وهم توجه به اصل هشدار صابر ابر!

تعداد زیادی با اکانت‌های ناشناس یا حتی اکانت‌های شخصی خود فقط و فقط سعی دارند این قضیه را به تمسخر و هجو بکشند، فارغ از این که صابر ابر از ناچاری دست به این کار زده است و به شکل بسیار جدی احساس خطر می‌کند و برای همین سعی دارد تا سر حد امکان افراد بیشتری را از این قضیه مطلع کند.

واقعا وحشتناک است شخصی متن صابر ابر را بخواند و در انتها فقط به یک گزاره برسد که باید برای این نوشته یک کامنت بنویسد که دیگران بخندند!

سال گذشته زنده یاد داریوش مهرجویی کارگردان شناخته شده سینما ایران و همسر مرحومش وحیده محمدی‌فر هر دو به قتل رسیدند و یادمان باشد که چند روز قبل از این قتل وحیده محمدی‌فر ویدئویی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و در آن به صراحت گفت که شخصی در حیاط خانه‌شان است که او را تهدید به قتل کرده است، ولی این قضیه زیاد جدی گرفته نشد تا آن فاجعه رخ داد.

این هشدار صابر ابر را واقعا جدی گرفت، چون وقتی شخصی شناخته شده، چون صابر ابر به چنین عملی دست زده است یعنی به نقطه‌ای رسیده که حاضر شده حاشیه و حدس و گمان‌های زیادی حتی همین تمسخر‌های کامنتی را از طرف افراد بسیار زیادی در جامعه به جان بخرد.

این هشدار صابر ابر را هم نهاد‌های امنیتی مربوطه و هم ما به عنوان شهروندان جامعه باید جدی بگیریم که خدای ناکرده فاجعه‌ای رخ ندهد که دیگر جایی برای جبران وجود نداشته باشد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون