آنچلوتی جانشین اصلی بلینگام را انتخاب کرد

آنچلوتی جانشین اصلی بلینگام را انتخاب کرد
کارلو آنچلوتی قصد دارد از لوکا مودریچ به عنوان جانشین جود بلینگام استفاده کند.
کد خبر: ۳۱۷۴۲
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳

رئال مادرید یکشنبه شب در چارچوب دیدار‌های هفته دوم فصل جدید رقابت‌های لالیگا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی وایادولید به میدان برود و بازیکنان این تیم مصمم هستند که ناکامی هفته اول و تساوی برابر مایورکا را در این بازی مقابل هواداران جبران کنند.

اما اتفاق بدی که روز گذشته برای رئال رخ داد این بود که جود بلینگام در جریان تمرینات این تیم دچار مصدومیت عضلانی شد و بررسی‌های پزشکی نشان داده است که او احتمالا تا یک ماه قادر به همراهی این تیم نخواهد بود و حداقل سه بازی را از دست می‌دهد که خبر خوبی برای این تیم نیست.

حالا سایت رلوو خبر داده است که آنچلوتی با بررسی‌های دقیق تصمیم گرفته است که از لوکا مودریچ به عنوان جانشین بلینگام در ترکیب اصلی رئال مادرید استفاده کند و احتمالا در طول چند بازی پیش‌رو شاهد حضور این ستاره کروات در ترکیب اصلی آنچلوتی در لالیگا خواهیم بود.

سرمربی ایتالیایی رئال از وضعیت این بازیکن بسیار راضی است و پیش از این هم منابع نزدیک به رئال خبر داده بودند که او قصد دارد در این فصل فرصت بیشتری برای بازی در اختیار مودریچ قرار دهد و در دیدار‌های حساس هم روی تجربه این ستاره تیمش حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون