وحشت در خانه پسر نتانیاهو در میامی!

وحشت در خانه پسر نتانیاهو در میامی!
بر اساس این گزارش، یائیر نتانیاهو در زمان وقوع حادثه در ساختمان حضور نداشته است.
کد خبر: ۳۱۷۲۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳

زی‌سان: در یکی از برج‌های مسکونی لوکس در میامی که یائیر نتانیاهو، پسر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، در آن سکونت دارد، حادثه‌ای رخ داد که موجب ایجاد وحشت در میان ساکنان شد.

به گزارش روزنامه «جروزالم پست»، پلیس آمریکا پنجشنبه گذشته پس از دریافت هشدار مبنی بر وجود یک جسم مشکوک، این ساختمان را تحت تدابیر امنیتی قرار داد.

بر اساس این گزارش، یائیر نتانیاهو در زمان وقوع حادثه در ساختمان حضور نداشته است.

یکی از ساکنان ساختمان اظهار داشت که زنگ هشدار آتش در همان روز به صدا درآمده بود و احتمال داد که این دو حادثه با یکدیگر مرتبط باشند.

در پی این حادثه، مدیریت ساختمان و پلیس از ساکنان خواستند تا در آپارتمان‌های خود باقی بمانند و از نزدیک شدن به پنجره‌ها خودداری کنند. حدود سه ساعت بعد، به ساکنان اعلام شد که وضعیت به حالت عادی بازگشته و می‌توانند با خیال راحت آپارتمان‌های خود را ترک کنند.

این حادثه باعث شد شایعاتی در میان ساکنان ساختمان از طریق گروهی در پیام‌رسان واتساپ منتشر شود. برخی معتقد بودند که جسم مشکوک ممکن است بمب باشد، در حالی که دیگران آن را اقدامی معمولی دانسته و واکنش‌ها را بیش از حد توصیف کردند.

این روزنامه همچنین اشاره کرد که وجود تعداد زیادی اسرائیلی در این ساختمان، به همراه اقامت یائیر نتانیاهو، به حساسیت بیشتر اوضاع منجر شد.

یکی از ساکنان نیز افزود که بسیاری از افراد ترجیح دادند جزئیات حادثه را به دلیل نگرانی از نقض قرارداد‌ها مطرح نکنند، و همچنین اظهار داشت که یائیر از این وضعیت بسیار نگران به نظر می‌رسید.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون