ویدئو| بهروز تابانی شیرشاه ایرانی هوش از سر آمریکاییها پرانده است

ویدئو| بهروز تابانی شیرشاه ایرانی هوش از سر آمریکاییها پرانده است
بهروز تابانی رقیب تبریزی هادی چوپان که اخیراً توانست جایزه ۶ میلیاردی دبی پرو را به خودش اختصاص دهد، قرار است یکی از نمایندگان ایران در مستر المپیا ۲۰۲۴ باشد. لایو سه تن از معروفترین بدنسازان آمریکایی حاضر در استیج مستر المپیا درباره بهروز تابانی را تماشا میکنید.
کد خبر: ۳۱۴۱۱
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱

بهروز تابانی، نامی که در دنیای بدنسازی لرزه بر اندام رقیبان می‌اندازد. این غول ایرانی، از ۱۴ سالگی با شور و اشتیاق قدم در این مسیر دشوار گذاشت و با تلاش بی‌وقفه، پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد.

اما این پایان ماجرا نیست. تابانی با این پیروزی درخشان، جواز حضور در مسترالمپیا ۲۰۲۳ را نیز کسب کرد. این اتفاق، تاریخ‌سازی برای ایران در دنیای بدنسازی محسوب می‌شود و نویدبخش افتخارآفرینی‌های بیشتر این ورزشکار پرتلاش است.

هرکول ایرانی پس از ماه‌ها کار سخت در باشگاه به مرور زمان نتیجه زحمت‌های خود را مشاهده کرد و این الهام بخش او شد که جدی‌تر ادامه بده تا بتواند به فیزیک بهتری دست پیدا کند. او از سال ۸۹ شروع به شرکت در مسابقات استانی کرد و تا سال ۹۱ چندین مدال طلایی استان را کسب کرده و تا آن سال بدون مربی بوده است و از سال ۹۲ زیر نظر مربی خود آقای اکبرزاده شروع به فعالیت کرده است.

عنوان اصلی بهروز تابانی در مسابقات جهانی بدنسازی مردان IFBB ۲۰۱۶ به دست آمد. او همچنین توانست با شکست برت ویلیکن بهترین بدنساز حاضر در دسته آزاد مردان، قهرمان مسابقات ماسل فست پرو ۲۰۲۲ شود.

تابانی در سال ۲۰۲۳ در آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی ۲۰۲۳ شرکت کرد. او پس از رقابت با ولینگتون فرناندو باپتیستا و امیر اومراجیک، برنده این مسابقات شد. او پس از قهرمانی در آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی در سال ۲۰۲۳ به مستر المپیا ۲۰۲۳ راه یافت.

منبع: ساعد نیوز

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون