لیلی گلدستون با «قاتلین ماه کامل» تاریخ‌ساز شد

لیلی گلدستون با «قاتلین ماه کامل» تاریخ‌ساز شد
«لیلی گلدستون» یکشنبه شب در گلدن گلوب به اولین زن بومی آمریکایی تبدیل شد که در تاریخ ۸۱ ساله مراسم برنده جایزه در بخش بهترین بازیگر زن نقش اول در فیلم‌های درام می‌شود. او این جایزه را برای بازی در فیلم «قاتلین ماه گل» (Killers Of The Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» دریافت کرد.
کد خبر: ۳۱۱۶
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

زی‌سان: گلدستون پس از دریافت جایزه از «کیت بکینسیل» و «دان چیدل» روی صحنه به زبان بلک‌فوت از مادرش قدردانی کرد: «با مادرم به اینجا آمده‌ام که هرچند بلک‌فوت نیست، اما سخت کوشید تا این زبان را وارد کلاس درس ما کند، یعنی در کودکی معلم زبان بلک‌فوت داشتم.»

او اضافه می‌کند: «افتخار می‌کنم که می‌توانم حتی اندکی به زبان خودم حرف بزنم – زبانی که نمی‌توانم روان حرف بزنم. در این حرفه، بازیگران بومی به بیان دیالوگ‌هایشان به زبان انگلیسی عادت کرده‌اند و میکسر‌های صدا آن جملات را به زبان بومی تبدیل می‌کنند.»

گلدستون از «لئوناردو دی‌کاپریو» و اسکورسیزی به خاطر «تغییر شرایط و چنین هم‌پیمان بودن» و «جفری استندینگ بیر» رئیس قبیله اوسیج قدردانی می‌کند و می‌گوید: «این جایزه تاریخی است و فقط به من تعلق ندارد. این جایزه را به همراه همه خواهران زیبایم در فیلم به دست گرفته‌ام.»

او در پایان می‌گوید: «این جایزه به همه کودکان رزرویشن تعلق دارد، همه کودکان حاشیه‌نشین، همه کودکان بومی که رؤیای دیده شدن دارند، و رؤیای بازگویی داستان‌ها ما به زبان خودمان».

 

منبع: 30nama

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون