مرگ یک نوجوان ۱۶ ساله بعد از انتشار شایعه جدید مرگ همستر؟!

مرگ یک نوجوان ۱۶ ساله بعد از انتشار شایعه جدید مرگ همستر؟!
برخی کانال‌های تلگرامی مدعی شده‌اند که یک نوجوان ۱۶ساله اصفهانی بعد از شنیدن خبر احتمالی مرگ پروژه همستر و اختلافات داخلی بین مالکان از زبان مالک همستر ایست قلبی کرد و فوت شد.
کد خبر: ۳۱۱۳۴
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵

 در حالی که بیش از ۲٠٠ میلیون کاربر منتظر لیست شدن همستر هستند، اما برخی ادعا کرده‌اند که احتمالا به خاطر درگیری داخلی، این پروژه از مسیر خود خارج شده است.

بر اساس خبری که برترین ها منتشر کرده در تصویری که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، یکی از اعضای تیم همستر کامبت از مرگ این پروژه ارز دیجیتال خبر داد.

مرگ یک نوجوان ۱۶ ساله بعد از انتشار شایعه جدید مرگ همستر

ادوارد گورینویچ که صاحب اصلی و بنیانگذار همستر می‌باشد با یکی دیگر از اصلی‌ترین شرکای سابق پروژه به نام نیکیتا آنوفریف باهم یکسری توافقات داشتند و در ادامه پروژه با بدقولی‌های ادوارد گورینویچ روبرو می‌شوند و مبلغی که قرار بود به بقیه شرکا بدهد را نداده و یا گفته درصد کمتری بهشان می‌دهد.

بعد این آقای نیکیتا از پروژه کناره گیری می‌کند و شکایتی علیه همستر انجام می‌دهد و طلب ۲۵میلیون دلاری خود را نقد می‌کند و پس از آن اعلام می‌کند که همستر پول نمی‌شود و کلاهبرداری است.

حالا برخی کانال‌های تلگرامی نیز مدعی شده‌اند که: یک نوجوان ۱۶ساله اصفهانی بعد از شنیدن این خبر احتمالی از زبان مالک همستر ایست قلبی کرد و فوت شد. 

پیش از این و در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ پسر نوجوانی حین بازی همستر کامبت در اثر شوک الکتریکی مرد. این نوجوان که به دنبال پولدار شدن از طریق بازی همستر کامبت بود تمام وقت آزاد خود را صرف این بازی می‌کرد.

او تصمیم گرفته بود در حمام هم به بازی ادامه دهد و در حالی که آیفونش را به شارژ زده بود از آن استفاده می‌کرد. آیفون از دستش در آب می‌افتد و او در اثر شوک الکتریکی جان می‌دهد. ماموران اورژانس که به صحنه می‌رسند مرگ این دانش‌آموز را تایید می‌کنند. از پدر و مادر او نقل می‌شود که اخیر نمی‌شد لحظه‌ای او را از موبایلش جدا کرد.
 
منبع خبر در این زمینه گفت: «اگرچه کارشناسان هشدار داده‌اند که تنها تولیدکنندگان این بازی از طریق آن ثروتمند می‌شوند، مردم همچنان باور دارند که با زدن روی یک همستر میلیونر می‌شوند»

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون