ساعت بازپخش سریال ترور

ساعت بازپخش سریال ترور
بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک، زمان پخش سریال ترور پنج‌شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۰۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت ۱۵:۱۵ روز بعد که زمان پخش تکرار سریال ترور از شبکه یک است، می‌توانید آن را دنبال کنید.
کد خبر: ۳۰۹۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

به گزارش زی‌سان، مجموعه تلویزیونی «ترور» که قرار بود از روز پنج شنبه ۱۴ دی‌ماه از شبکه یک سیما پخش شود، با توجه به وقوع حوادث تروریستی کرمان، چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه ساعت ۲۲:۴۵ روی آنتن رفت. شبکه یک سیما با زیرنویس «برای ادای احترام به شهدای حوادث تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، قسمت اول سریال «ترور» امشب (چهارشنبه ۱۳ دی ماه) ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه «یک سیما» پخش می‌شود.» این تغییر ساعت را اطلاع‌رسانی کرد. 

خلاصه داستان سریال ترور

دشمن برای ترور حاج قاسم سلیمانی در کرمان به نیرو‌های خود آماده‌باش می‌دهد، اما با جان‌فشانی نیرو‌های امنیتی کشور این عملیات به شکست ختم می‌شود. در این سریال خود حاج قاسم حضور فیزیکی ندارد و به همین دلیل کسی نقش او را بازی نمی‌کند و فقط حضور نیرو‌های امنیتی را می‌بینیم در تلاش هستند تا توطئه دشمن برای ترور حاج قاسم را خنثی کنند. 

کارگردان سریال ترور

خیرالله تقیانی‌پور کارگردان سریال ترور، سال ۱۳۶۲ در کرج به دنیا آمد. او تا کنون نمایش‌های بسیاری را در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه برده و موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی تئاتر ایران شده است. از نمایش‌هایی که او تاکنون نویسندگی و کارگردانی آن‌ها را برعهده داشته است می‌توان به صورت و سیرت، فریاد خاموش خاطره‏ و آخرین پست شب یلدا اشاره کرد. همچنین ۲ فصل از مجموعه «نجلا» و فیلم سینمایی اینجا خانه من است، از دیگر آثار کارنامه هنری خیرالله تقیانی‌پور هستند. در سریال ترور فرهاد قائمیان، انوش معظمی، جعفر دهقان، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ چاپ، حسین شفیعی، داریوش مهربان، محمدحسین لطیفی، هدایت هاشمی، شهرام ابراهیمی و نانت تومه به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. بازیگران مطرحی، چون فرهاد قائمیان و جعفر دهقان سابقه بازی در فیلم‌های امنیتی را داشته‌اند.

سریال ترور چند قسمتی است؟

این سریال در ۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور ساخته شده است.

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
پرویز
cm_time
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱
گوناگون