سوءاستفاده از اعتیاد یک ستاره

افشای جزئیاتی تکان‌دهنده درباره مرگ «متیو پری» ستاره سریال «فرندز»

افشای جزئیاتی تکان‌دهنده درباره مرگ «متیو پری» ستاره سریال «فرندز»
این رویداد یادآور مرگ مایکل جکسون است که پزشکش به ارائه دارو‌های خطرناک به او متهم شد
کد خبر: ۳۰۸۸۸
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷

زی‌سان: مقام‌های کالیفرنیا در نتیجه بررسی مرگ متیو پری، ستاره سریال «دوستان»، اتهامات جدیدی علیه نزدیکان او مطرح کردند.

دادستان مارتین استرادا مدعی است که این افراد از مشکل اعتیاد پری سوءاستفاده کرده‌اند تا برای خودشان ثروت کسب کنند. مقام‌ها در حال تحقیق درباره نقش پنج نفر در مرگ پری هستند، ازجمله دکتر سالوادور پلاسنسیا و دستیار شخصی پری که به تزریق مکرر کتامین به او متهم‌اند.

مارتین استرادا در نشستی مطبوعاتی گفت: «این متهمان از مشکل اعتیاد آقای پری برای ثروتمند کردن خود سوءاستفاده کردند.»

به گزارش بی‌بی‌سی، تحقیقاتی که در ماه مه آغاز شد، یک «شبکه جنایی زیرزمینی گسترده» از تامین‌کنندگان مواد مخدر را کشف کرد که مقادیر زیادی کتامین را توزیع می‌کردند.

نقش پزشکان در مرگ متیو پری؛ سوءاستفاده از اعتیاد یک ستاره

به گزارش نشریه پیپل، روز پنج‌شنبه ۱۵ اوت، مقام‌های کالیفرنیا درباره ماهیت و نقش احتمالی نزدیکان پری در مرگ او در نشستی مطبوعاتی گفتگو و در ارتباط با مرگ پری در اکتبر ۲۰۲۳ اتهام‌هایی را علیه پنج نفر مطرح کردند.

دادستان چندین اتهام علیه جاسوین سانگا که به «ملکه کتامین» مشهور است و دکتر سالوادور پلاسنسیا اعلام کرد.

وزارت دادگستری اعلام کرد که کنت ایواماسا، که دستیار شخصی پری بود، اریک فلمینگ و دکتر مارک چاوز نیز متهم شده‌اند.

این مقام‌ها مدعی‌اند که این پنج نفر آگاهانه به پری کتامین می‌دادند و از اعتیاد او سوء‌استفاده می‌کردند و سعی می‌کردند نقششان را در مرگ او «لاپوشانی» کنند. استرادا گفت که پری در پاییز ۲۰۲۳، اندکی قبل از مرگش، دوباره گرفتار اعتیاد شده بود.

استرادا مدعی شد که متهمان همچنین درمورد رساندن مواد مخدر به پری بین خودشان پیام‌هایی رد و بدل می‌کرده‌اند.

به گفته وزارت دادگستری، پلاسنسیا ظاهرا با چاوز - که او نیز پزشک بود و در گذشته یک کلینیک کتامین را اداره می‌کرد - تماس گرفت تا این ماده را برای فروش به پری تهیه کند. در پیام‌های متنی به چاوز، پلاسنسیا درمورد مبلغ دریافتی از پری در ازای کتامین نوشته است: «من در تعجبم که این احمق پول می‌دهد» و «بیا بفهمیم».

ایواماسا، دستیار پری، نیز «بدون آموزش پزشکی» به پری «مکرر» کتامین تزریق می‌کرده است، ازجمله در روز مرگ او.

متیو شیلدز، از اداره پلیس لس‌آنجلس، این افراد را متهم کرد که به‌رغم آگاهی از مشکلات پری در سوء‌مصرف مواد «آگاهانه و مغرضانه» به پری کتامین داده‌اند.

این رویداد تلخ یادآور مرگ‌های مشابهی ازجمله مرگ مایکل جکسون است که پزشکش به ارائه دارو‌های خطرناک به او متهم شد. کنراد موری، پزشک شخصی مایکل جکسون، نوامبر ۲۰۱۱ به قتل غیرعمد این ستاره موسیقی پاپ براثر «مسمومیت شدید پروپوفل» متهم شد. براساس اسناد پزشک قانونی، هنگام مرگ مایکل جکسون در ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹ آثار دارو‌هایی مانند میدازولام، دیازپام، لیدوکائین، لورازپام و افدرین در خون او دیده شده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون