رونمایی از کیت متفاوت پرسپولیس برای فصل جدید

رونمایی از کیت متفاوت پرسپولیس برای فصل جدید
پرسپولیس از کیت فصل جدید خود رونمایی کرد که این لباس تفاوت‌های زیادی با طرح لباس فصل پیش دارد.
کد خبر: ۳۰۶۹۱
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳

سرانجام پرسپولیس برای فصل بیست و چهارم لیگ برتر از کیت جدید خود رونمایی کرد. این رونمایی درست یک روز پیش از افتتاحیه لیگ برتر صورت گرفته است.

پرسپولیس در فصل‌های گذشته سعی داشته با الهام گرفتن از نام باستانی خود طرح‌هایی از تخت جمشید و نماد‌های ایرانی را روی لباس‌های خود بگنجاند.

حالا، اما نماد ایرانی پارسه (تخت جمشید) بیش از هر فصلی روی لباس سرخ‌پوشان خودنمایی می‌کند و طرح جالب و متفاوتی را برای این تیم رقم زده است.

با تغییر اسپانسر روی پرسپولیس و حذف رنگ زرد از روی پیراهن سرخ‌پوشان، هارمونی بیشتری روی لباس این تیم شکل گرفته و تنها از رنگ‌های سرخ و سفید استفاده شده که ترکیب خوبی روی لباس به نظر می‌رسد.

رونمایی از کیت متفاوت پرسپولیس برای فصل جدید

سرآستین‌های کیت اول پرسپولیس سفید‌رنگ است و علاوه بر نماد‌های باستانی روی پیراهن، خطوط سفید رنگی نیز پایین پیراهن و شورت ورزشی دیده می‌شود و جوراب‌های پرسپولیس نیز قرمز رنگ است.

پرسپولیس کیت جدید را با طراحی گرافیکی ایرانی با بک‌گراند تخت جمشید و سرستون‌های پرسپولیس منتشر کرده است و بازیکنانی مثل گولسیانی، پورعلی گنجی، آل‌کثیر، کنعانی و ریگی این پیراهن جدید را بر تن کرده‌اند.

پرسپولیس در این خصوص نوشت:"و حالا کیت جدید. برگرفته از تاریخ «پرسپولیس». برای خاطره‌سازی دوباره با ارتش سرخ این شهر. "

رونمایی از کیت متفاوت پرسپولیس برای فصل جدید

بلافاصله بعد از رونمایی از کیت اول پرسپولیس برای فصل بیست و چهارم نظرات متفاوتی در خصوص این طرح شکل گرفته و بسیاری از استفاده سرخ‌ها از نماد باستانی راضی هستند و گروهی دیگر به شلوغ بودن طرح انتقاد دارند و دلیل استفاده از خطوط متعدد سفید رنگ روی این کیت را نمی‌دانند.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون