شکار جدید یک ستاره جوان برزیلی توسط رئال؛ شاهکار مدیریتی پرز

شکار جدید یک ستاره جوان برزیلی توسط رئال؛ شاهکار مدیریتی پرز
رئال مادرید قصد دارد یک خرید دیگر از پالمیراس داشته باشد، اما این‌بار مدافع به جای مهاجم. مثل
کد خبر: ۳۰۴۰۳
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴

منابع برزیلی گزارش می‌دهند که رئال مادرید به ویتور ریس، مدافع میانی ۱۸ ساله پالمیراس، علاقه‌مند است. پس از اندریک، این دومین خرید متوالی رئال از پالمیراس خواهد بود.

قبل از بازی تدارکاتی مقابل میلان، آنچلوتی تردید‌ها در مورد احتمال خرید در هفته‌های آخر بازار را برطرف کرده بود: «تیم کامل است.»

علی‌رغم شایعاتی که در مورد احتمال به خدمت گرفتن یک مدافع میانی دیگر به وجود آمده، سرمربی ایتالیایی معتقد بود که خرید دیگر لازم نیست. با این حال، پارگی رباط صلیبی خوان مارتینز، یکی از آینده‌دارترین مدافعان میانی آکادمی رئال، ممکن است برنامه‌های باشگاه را تغییر دهد.

شکار جدید یک ستاره جوان برزیلی توسط رئال؛ شاهکار مدیریتی پرز
همانطور که "ESPN برزیل" گزارش داده است، باشگاه مادریدی به ویتور ریس، مدافع میانی پالمیراس، علاقه‌مند است. هنوز هیچ تماسی بین باشگاه‌ها وجود ندارد، اما با خود بازیکن مذاکراتی انجام شده است. این می‌تواند پنجمین خریدی باشد که رئال مادرید در هفت سال اخیر از فوتبال برزیل انجام داده است: وینیسیوس، رودریگو، رینیر و اندریک و حالا شاید ریس.

رئال مادرید یکی از باشگاه‌هایی است که بهترین عملکرد را در بخش شناسایی استعداد‌های جوان دارد و در سال‌های اخیر توانسته در سن پایین ستاره‌هایی را انتخاب کرده و آنها را تبدیل به بهترین‌های دنیا کند. مورد ریس شاید بعدی باشد.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون