طارمی سریع و باهوش است؛ در هیچ مهارتی به‌طور ویژه‌ای برجسته نیست، اما...

طارمی سریع و باهوش است؛ در هیچ مهارتی به‌طور ویژه‌ای برجسته نیست، اما...
جوزپه برگومی در مصاحبه‌ای به تمجید از مهدی طارمی، نیکولو بارلا و یان بیسک پرداخته است.
کد خبر: ۳۰۳۰۸
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴

مهدی طارمی با درخشش در سه بازی نخست تدارکاتی اینترمیلان و زدن ۵گل حسابی مورد توجه هواداران اینتر و ستاره‌های سابق فوتبال ایتالیا قرار گرفته است بطوریکه نتایج اینتر بعد از مصدومیت ستاره ایرانی در بازی‌های تدارکاتی موفقیت‌آمیز نبوده و افعی‌ها مقابل چلسی نیز متوقف شدند. 

اکنون جوزپه برگومی اسطوره اینتر و یکی از بازیکنان قدیمی نراتزوری در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت در مورد اینتر و جاه‌طلبی‌های افعی‌ها برای فصل جدید صحبت کرده و البته اشاره کوچکی نیز به طارمی داشته است.

او درباره وضعیت نراتزوری می‌گوید: باید به جمله‌ای از زیلینسکی که به گاتزتا گفته بود، اشاره کنم: «من هرگز در زندگی‌ام چنین تمرینات سختی را نداشته‌ام.» سال گذشته اینتر با بالاترین میانگین سنی در لیگ بازی می‌کرد. اکنون چندین مصدومیت رخ داده و باید مراقب بود. به همین دلیل می‌گویم که این یک بازی انگیزشی است، بازی برای اثبات مجدد خود. برای قهرمانی دوباره، نباید فکر کرد که کار تمام شده است.

پیشکسوت اینتر درباره سرمربی افعی‌ها نیز می‌گوید: نقش سیمونه اینزاگی متفاوت خواهد بود. زیرا او به عنوان قهرمان به این فصل وارد می‌شود. او باید در هر لحظه تیم را متمرکز نگه دارد، و در این مورد او یک ستاره است. او با تمام دینامیک‌ها، سفر‌های سخت و آسان آشناست. به عبارتی، او همه چیز را می‌داند. او باید از بازیکنان حتی بیشتر از قبل بهره ببرد.

او درباره اینکه آیا بازیکن خاصی مد نظرش است، پاسخ داد: قبل از پاسخ، باید بگویم که تمام بازیکنان اینتر فوق‌العاده هستند، اما اگر از من بخواهید یکی را انتخاب کنم، می‌گویم بارلا. او بازیکنی است که می‌خواهد هر بازی را ببرد، شخصیتی پرانرژی دارد و از فداکاری کامل برخوردار است. او را انتخاب می‌کنم، چون قوی‌ترین و مهم‌ترین بازیکن است. در نیکولو بارلا، مردی را می‌بینم که رهبری احساسی تیم را بر عهده دارد.

برگومی با اشاره به اینکه بیسک در پیش‌فصل او را شگفت زده کرده است، ضمن تمجید از طارمی می‌گوید: طارمی باهوش و سریع است. علاوه بر این، همیشه گلزنی می‌کند. توجه داشته باشید: او در هیچ مهارتی به‌طور ویژه‌ای برجسته نیست، اما همه چیز را خوب انجام می‌دهد.

منبع: خبر ورزشی

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون