واکنش پلیس به ویدیوی درگیری چند مامور زن با دو دختر بر سر حجاب

واکنش پلیس به ویدیوی درگیری چند مامور زن با دو دختر بر سر حجاب
به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری چند مامور زن پلیس با دختری جوان به دلیل حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که این ویدیو مربوط به اول تیرماه امسال است.
کد خبر: ۲۹۷۶۶
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

خبرگزاری ایسنا نوشت: به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری چند مامور زن پلیس با دختری جوان به دلیل حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که این ویدیو مربوط به اول تیرماه امسال است.

در روز‌های گذشته ویدیویی از درگیری چند مامور زن پلیس با دختری جوان به دلیل نداشتن حجاب، به شکل گسترده در فضای مجازی منتشرشده و مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت. در همین راستا نیز مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با صدور اطلاعیه‌ای به بیان توضیحات خود در این خصوص پرداخت. در این اطلاعیه آمده است: «این ویدئو مربوط به تاریخ یکم تیرماه سال ۱۴۰۳ است و در آن مأموران به دو خانمِ جوان در خصوص پوششِ نامناسب و کشف حجاب تذکر داده که متاسفانه با فحاشی و الفاظِ ناروا روبرو شدند.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «در تعاقب هر دو نفر در خیابانِ وطن‌پور مجددا با پوششِ نامناسب مشاهده شدند که در حینِ انتقال به خودرو با عوامل انتظامی مجادله و کشمکش رخ داده و بر اثر مقاومت، جراحتی جزئی در یکی از این افراد ایجاد شد. پس از بروزِ حادثه، ویدئو گرفته شده توسط پلیس و فیلم دوربینِ مداربسته خیابان برای شفاف‌سازی به مقام قضایی تحویل داده شد.»

پلیس تهران در پایان این اطلاعیه ب تاکید بر اینکه «پلیس رفتار این‌چنینی توسط عوامل انتظامی را در چارچوب استاندارد‌های کُنشی و عملیاتی خود ندانسته و پرونده در سیستمِ قضایی و بازرسی فراجا مفتوح و درحال بررسی است»، از «همگان برای اجرای قانون و جلوگیری از بروز و اشاعه ناهنجاری‌هایِ اجتماعی دعوت کرده است.»

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون