لوآنا آلونسو؛ زیباترین شناگر زن دنیا از هکده المپیک اخراج شد!

لوآنا آلونسو؛ زیباترین شناگر زن دنیا از هکده المپیک اخراج شد!
لوآنا آلونسو، شناگر ۲۰ ساله جذاب و پرطرفدار پاراگوئه، به دلیل ایجاد "فضای نامناسب" از دهکده ورزشکاران المپیک پاریس اخراج شد. این خبر روز دوشنبه ۵ آگوست ۲۰۲۴ توسط مقامات تیم پاراگوئه اعلام شد.
کد خبر: ۲۹۶۶۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴

زی‌سان: لوآنا آلونسو، شناگر ۲۰ ساله جذاب و پرطرفدار پاراگوئه، به دلیل ایجاد "فضای نامناسب" از دهکده ورزشکاران المپیک پاریس اخراج شد. این خبر روز دوشنبه ۵ آگوست ۲۰۲۴ توسط مقامات تیم پاراگوئه اعلام شد.

آلونسو که نزدیک به ۵۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد، پس از حذف از مسابقات ۱۰۰ متر پروانه، به طور غیرمنتظره از دنیای شنای حرفه‌ای خداحافظی کرد. او در مرحله مقدماتی این رشته ششم شد و تنها ۰.۲۴ ثانیه از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

لاریسا شائرر، سرپرست کاروان پاراگوئه، در بیانیه‌ای اعلام کرد: "حضور او فضای نامناسبی در تیم پاراگوئه ایجاد کرده بود. از او تشکر می‌کنیم که طبق دستورالعمل عمل کرد و به خواست خود شب را در دهکده ورزشکاران نماند. " جزئیات بیشتری درباره رفتار نامناسب آلونسو ارائه نشده است.

لوآنا آلونسو؛ زیباترین شناگر زن دنیا از هکده المپیک اخراج شد!

آلونسو که در دانشگاه متدیست جنوبی در نزدیکی دالاس تحصیل می‌کند، پیش از این در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز حضور داشت. او همچنین در مسابقات جهانی شنا ۲۰۲۲ در بوداپست و بازی‌های آمریکای جنوبی در آسونسیون شرکت کرده بود.

این شناگر جوان پس از حذف از مسابقات، در پستی در شبکه‌های اجتماعی از دنیای شنا خداحافظی کرد و نوشت: "شنا، ممنون که به من اجازه دادی رؤیاپردازی کنم. تو به من مبارزه، تلاش، پشتکار، فداکاری و نظم را آموختی. بخشی از زندگی‌ام را به تو دادم و آن را با هیچ چیز در دنیا عوض نمی‌کنم. "

آلونسو بعداً در مصاحبه‌ای تأکید کرد که تصمیم به بازنشستگی را مدت‌ها پیش گرفته بود و ارتباطی با نتایج المپیک ندارد. او گفت: "من صادقانه از پاراگوئه عذرخواهی می‌کنم، اما تمام تلاشم را کردم. "

آخرین استوری اینستاگرام آلونسو نشان می‌دهد که او احتمالاً به ایالات متحده بازگشته است. المپیک پاریس تا یکشنبه ۱۱ آگوست ادامه خواهد داشت.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون