مسیر حسن یزدانی تا فینال؛ احتمال برخورد با برنده تیلور در دور اول؟!

مسیر حسن یزدانی تا فینال؛ احتمال برخورد با برنده تیلور در دور اول؟!
ممکن است حسن یزدانی در همان دور اول بازی‌های المپیک به رقیب آمریکایی برخورد کند.
کد خبر: ۲۹۶۵۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰

مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک پاریس از ۱۸ مرداد آغاز می‌شود که در همان روز نخست، حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی ایران و مرد ۹ مداله کشتی به روی تشک خواهد رفت.

یزدانی در حالی اولین نماینده ایران در کشتی آزاد است که بر اساس سیدبندی اتحادیه جهانی، نفر دوم وزن ۸۶ کیلوگرم است و در پایین جدول با دارن کوروگلیف روسی الاصل از یونان، ناظم امین از سن مارینو و اردن بات مغولستانی هم گروه است.

در این شرایط که دیوید تیلور گربه سیاه یزدانی در انتخابی مغلوب آرون بروکس شد، حالا بروکس در المپیک پاریس رنکینگ خاصی ندارد و به همین دلیل در سیدبندی قرار نگرفته تا احتمال حضورش در هر سمت جدول وجود داشته باشد.

به این ترتیب ممکن است بر اساس قرعه کشی، بروکس در همان دور اول در گروه یزدانی قرار بگیرد و به مصاف او برود تا نبرد مهمی که همه برایش لحظه شماری می‌کنند در همان گام نخست شکل بگیرد. از طرف دیگر نیز ممکن است برنده تیلور در سمت دیگر جدول قرار گیرد و تا فینال به یزدانی نرسد که به این ترتیب باید دید در روز قرعه کشی مسابقات چه قرعه‌هایی نصیب کشتی گیر‌های ایران و آمریکا خواهد شد.

سیدبندی وزن ۸۶ کیلوگرم:

عظمت دولت بیکوف (قزاقستان) (۱) - هایاتو ایشیگورو (ژاپن) (۸)

ژاوریل شاپیف (ازبکستان) (۴) - ماگومد رمضانوف (بلغارستان) (۵)

حسن یزدانی (ایران) (۲) - دارن کوروگلیف (یونان) (۷)

ناظم امین (سن مارینو) (۳) - بات اردنه (مغولستان) (۶)

سایر نفرات: آرون بروکس (آمریکا)، جایدن لاوارنس (استرالیا)، عثمان نورماگمدوف (آذربایجان)، الکساندر مور (کانادا)، ولادیمری گامکرالیدزه (گرجستان)، اتهان راموس (پورتریکو)، واسیل میخایلوف (اوکراین)، فاتح بنفرج الله (الجزایر)

منبع: جماران

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون