این چند درخت خیابان ولیعصر ۱۶۷میلیارد قیمت داشت

این چند درخت خیابان ولیعصر ۱۶۷میلیارد قیمت داشت
دادگاه مالک ساختمانی را به دلیل خشکاندن عمدی درختان خیابان ولیعصر، به پرداخت ۱۶۷ میلیارد تومان جریمه محکوم کرده است.
کد خبر: ۲۹۲۵۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰

دادگاه مالک ساختمانی را به دلیل خشکاندن عمدی درختان خیابان ولیعصر، به پرداخت ۱۶۷ میلیارد تومان جریمه محکوم کرده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت خشک کردن عمدی تعدادی از درختان ولیعصر مقابل یک ملک تجاری، اظهار کرد: شهرداری از این ملک شکایت کرده؛ اما مالک ملک تجاری بر روی حکم اعتراض زده و در حال حاضر پرونده در تجدیدنظر در حال پیگیری است و این درحالی است که خشک کردن درختان برای دادگاه محرز شد و ۱۶۷ میلیارد تومان نیز جریمه برای مالک تعیین شد آنها اعتراض کردند و این مسئله در حال پیگیری است؛ اما شواهد و قرائن همه به نغع شهر و شهرداری است و تا بررسی‌های کارشناسی تکمیل نشود باید وضعیت موجود را حفظ کنیم. به همین دلیل به جای درختان خشک شده درختی کاشته نشده است.

وی در مورد برنامه کاشت درخت چنار در محور خیابان ولیعصر گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال‌جاری باید حدود ۲۰۰ درخت چنار با بن بالا در این محور کاشته شود که جانمایی انجام شده است که این درختان در خیابان شهرداری، نیاوران و .. کاشته می‌شود که کاشت این درختان با رسیدن زمان مناسب انجام خواهد شد.

صفایی در مورد بهسازی نهر‌های خیابان ولیعصر بیان کرد: با کمیته صیانت از درختان ولیعصر مکاتبه شده تا بهسازی نهر‌های آب خیابان ولیعصر انجام شود که در صورت موافقت با طرح، اجرای آن انجام می‌شود. بخشی از روند بهسازی نهر‌ها به سبک گذشته است که با سنگ‌های ریز ساماندهی می‌شوند، اما برای نفوذ آب از بتن متخلخل (بتن اسفنجی) استفاده می‌شود تا آب به سمت زیر زمین نفوذ داشته باشد.

منبع: ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون