(ویدئو) عذرخواهی آنجلا کارینی از ایمان خلیف بوکسور جنجالی عذرخواهی کرد!

(ویدئو) عذرخواهی آنجلا کارینی از ایمان خلیف بوکسور جنجالی عذرخواهی کرد!
آنجلا کارینی، بوکسور ایتالیایی، از ایمان خلیف پس از جنجال‌های اخیر در المپیک پاریس عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۲۹۲۴۶
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵

آنجلا کارینی، بوکسور ایتالیایی، که در المپیک با ایمان خلیف از الجزایر مبارزه کرد و در عرض ۴۶ ثانیه شکست خورد، از حریف خود به دلیل رفتارش پس از پایان مبارزه عذرخواهی کرد.

خلیف یکی از دو ورزشکاری است که علی‌رغم محرومیت از مسابقات جهانی زنان در سال گذشته، اجازه رقابت در رشته بوکس زنان در المپیک پاریس را دریافت کرده است.

حضور این ورزشکار ۲۵ ساله در این بازی‌ها بحث برانگیز بوده و باعث شد کمیته بین المللی المپیک (IOC) از حق او برای رقابت دفاع کند.

کارینی به روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گفت:"همه این جنجال‌ها مرا ناراحت می‌کند. من برای حریفم هم متاسفم. اگر کمیته بین المللی المپیک گفته او می‌تواند مبارزه کند، من به این تصمیم احترام می‌گذارم. "

کارینی، همچنین گفت: که از دست ندادن با خلیف پس از پایان بازی پشیمان است. کارینی گفت: "این چیزی نبود که من قصد انجام آن را داشته باشم. در واقع می‌خواهم از او و همه عذرخواهی کنم. من عصبانی بودم، چون مدال المپیک برای من از دست رفته بود. اگر دوباره با خلیف ملاقات کنم او را در آغوش خواهم گرفت. "

کارینی بعد از مبارزه با خلیف از شدت عصبانیت به بی‌بی‌سی اسپورت گفته بود: "این می‌توانست بازی ماندگاری در دوران حرفه‌ای من باشد، اما من باید در آن لحظه زندگی‌ام را حفظ می‌کردم. "

بوکسور ایتالیایی، از ایمان خلیف پس از جنجال‌های اخیر در المپیک پاریس عذرخواهی کرد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۱ | انتشار یافته:
گوناگون