همه‌چیز درباره بازی لاست داگز (Lost Dogs) / لاست داگز بازی تلگرامی جدید نات کوین چه ویژگی‌هایی دارد؟

همه‌چیز درباره بازی لاست داگز (Lost Dogs) / لاست داگز  بازی تلگرامی جدید نات کوین چه ویژگی‌هایی دارد؟
نات کوین با همکاری تیم لاست داگز (Lost Dogs) و پلتفرم Getgems، یک بازی تلگرامی جدید راه‌اندازی کرده است.
کد خبر: ۲۹۱۵۱
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

نات کوین اولین بازی تلگرامی بود که از مدل کلیک برای کسب درآمد استفاده می‌کرد. این بازی در نهایت توانست توجه ۳۵ میلیون کاربر را به خود جلب کند. سپس بازی‌های تلگرامی دیگری مثل همستر کامبت، یس کوین و کتیزن راه‌اندازی شدند. با این حال، نات کوین باز هم به اولین بازی تبدیل که از مدل کلیک برای کسب درآمد دور می‌شود. ساشا پلوتوینوف (Sasha Plotvinov)، بنیانگذار این بازی، باور داشت که مدل مذکور به اندازه کافی پایدار نیست. به همین خاطر نات کونی در ۱ آوریل (۱۳ فروردین) به مرحله استخراجش پایان داد.

پلوتوینوف قسپس اعلام کرد که در یک برنامه چهار ساله، با ایجاد زیرساخت‌های پایدار و کارآمد به توسعه نات کوین می‌پردازد. این پروژه حال بازی جدیدی به اسم لاست داگز را راه‌اندازی کرده است. در این بازی بازیکنان می‌توانند دوباره به اسکواد‌ها بپیوندند، بازیکنان جدید را دعوت کنند و رای بدهند.

شخصیت‌های بازی توسط NFT‌های لاست داگز نشان داده می‌شوند. این NFT‌ها ابتدا در مارس ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱) در بزرگ‌ترین بازار NFT شبکه تون یعنی Getgems راه‌اندازی شده بود. پلتفرم Getgems در اطلاعیه خود گفته است:

هدف ما این است که نشان دهیم چگونه NFT‌ها می‌توانند روایت‌ها را بسازند و با هم ارتباط برقرار کنند و باعث پذیرش گسترده گیم پلی خلاقانه شوند.

جزییات بازی لاست داگز

بازیکنان لاست داگز می‌توانند با شرکت در بازی، نات کوین و یک ارز درون بازی جدید به اسم WOOF کسب کنند. هر روز، بازیکنان کارت‌هایی را انتخاب می‌کنند که روی داستان سگ‌هایشان تاثیر می‌گذارد. کارت برنده می‌تواند محبوب‌ترین، معمولی یا نامحبوب باشد. کارت درست به پارامتر‌های تعیین‌شده در ابتدای روز بستگی دارد.

اگر بازیکنی برنده شود، سهمی از توکن‌های NOT را از یک استخر عمومی دریافت می‌کند. بازیکنان همچنین می‌توانند WOOF را برای برنده شدن در دور‌ها و همچنین برای انجام اقدامات مختلف استخراج کنند. WOOF در ابتدا یک ارز کاملاً درون بازی است (شبیه به یک سیستم امتیاز). با این حال، ممکن است در آینده مانند NOT به یک توکن مبتنی بر بلاک چین TON تبدیل شود.

لاست داگز تنها برای یک دوره ثابت شش هفته‌ای اجرا می‌شود، اما نات کوین در آینده بیشتر از چنین همکاری‌هایی رونمایی می‌کند. ساشا پلوتوینوف تاکید کرد:

لاست داگز یک بازی معمولی نیست. بهتر است آن را یک تجربه گیمیفیکیشن بنامیم. هر روز از شما خواسته می‌شود تصمیمی بگیرید. این تصمیمات روی داستانی که در این دنیای سگ‌های جادویی اتفاق می‌افتد، تاثیر می‌گذارد. هرچه تصمیمات خوب بیشتری بگیرید، برای شما بهتر است.

شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر The Open Platform (یا TOP) یکی از بنیانگذاران نات کوین و Getgems و از حامیان بازی Lost Dogs است. ماه گذشته، TOP روی پلتفرم‌هایی مثل Akedo Games و PLUTO Studio و Catizen.AI سرمایه‌گذاری کرد تا به توسعه سایر بازی‌های تلگرامی در اکوسیستم بلاک چین TON کمک کند. مد تیل (Mad Tail)، مدیر ارشد لاست داگز، اعلام کرده است:

این بازی فقط از سگ‌های ولگردی تشکیل می‌شود که در طول پیاده‌روی‌شان ایده‌های زیادی به ذهنشان خطور می‌کند. ایده‌ها بدون اجرا چه فایده‌ای دارد؟ پارس کردن خالی. ما به سراغ شرکت TOP رفتیم و آنها هر آنچه را که لازم داشتیم به ما دادند. تنها چیزی که باقی ماند این بود که پیروز شویم، قلم‌ها را برداریم و شگفت‌انگیزترین داستان را بنویسیم. ما می‌خواهیم دنیایی پر از اکتشافات، شادی، رنج، صخره‌ها و راز‌ها را به شما معرفی کنیم. علاوه بر این، می‌خواهیم مطمئن شویم که همه می‌توانند با نات کوین‌های خود بازی کنند و WOOF را دریافت نمایند.

برگزیده

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون