عکس |‌ کوییک چینی رونمایی شد!

عکس |‌ کوییک چینی رونمایی شد!
خودروساز چینی بی وای دی از فیس لیفت سی‌گل در سه تریم مختلف رونمایی کرد؛ این خودرو برای چینی‌ها مانند کوییک برای ایرانیان است!
کد خبر: ۲۹۱۱۸
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳

در اول آگوست، هاچ بک برقی بی وای دی سی‌گل ۲۰۲۵ در سه تریم با محدوده قیمتی ۹۷۰۰ تا ۱۲ هزار دلار (معادل ۵۸۰ میلیون تا ۷۲۰ میلیون تومان) در چین عرضه شد؛

تریم ۳۰۵KM Vitality Edition (بسته باتری ۳۰٫۰۸ کیلووات ساعت) : ۹۷۰۰ دلار معادل ۵۸۰ میلیون تومان

تریم ۳۰۵KM Freedom Edition (بسته باتری ۳۰٫۰۸ کیلووات ساعت) : ۱۰۵۰۰ دلار معادل ۶۳۰ میلیون تومان

تریم ۴۰۵KM Flying Edition (بسته باتری ۳۸٫۸۸ کیلووات ساعت) : ۱۲ هزار دلار معادل ۷۲۰ میلیون تومان

عکس |‌ کوییک چینی رونمایی شد!

به گزارش خبرآنلاین، به‌عنوان یک مدل فیس لیفت، بی وای دی سی‌گل تغییرات ظریفی در ظاهر خود دارد و در برخی از تریم‌ها امکانات جدیدی مانند تنظیم الکتریکی صندلی‌های جلو اضافه شده است.

بی وای دی سی‌گل از دارای ابعاد ۳۷۸۰/۱۷۱۵/۱۵۴۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۵۰۰ میلی‌متر است که با نسخه قبلی مطابقت دارد. این خودرو روی پلتفرم بی وای دی BYD e-Platform ۳.۰ ساخته شده است.

در نمای بیرونی و در قسمت عقب، لوگوی “BUILD YOUR DREAMS” به “BYD” تغییر کرده است. طراحی نمای جلو بدون تغییر باقی مانده است. نسخه Vitality بر روی رینگ‌های ۱۵ اینچی و دو نسخه دیگر روی رینگ‌های آلومینیومی ۱۶ اینچی جدید می‌ایستد.

عکس |‌ کوییک چینی رونمایی شد!

فضای داخلی نیز به طراحی نسخه قبلی ادامه می‌دهد و دارای صفحه‌نمایش کیلومتر شمار ۷ اینچی و صفحه‌نمایش مرکزی قابل چرخش ۱۰٫۱ اینچی است که به پلتفرم BYD DiLink مجهز شده است. تریم‌های Freedom Edition و Flying Edition مجهز به پنل شارژ بی‌سیم تلفن همراه هستند و از گرمایش صندلی جلو و همچنین تنظیم برقی شش جهته صندلی راننده پشتیبانی می‌کنند.

سایر امکانات استاندارد شامل به‌روزرسانی OTA، چهار بلندگو، بلوتوث، تعامل صوتی، وای‌فای داخل خودرو و ورود بدون کلید است.

عکس |‌ کوییک چینی رونمایی شد!

قدرت تولیدی از یک موتور برقی با حداکثر قدرت ۷۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر، همراه با باتری بی وای دی Blade تأمین می‌شود. نسخه‌های Vitality and Freedom به یک بسته باتری ۳۰٫۰۸ کیلووات ساعتی مجهز شده‌اند که برد ۳۰۵ کیلومتری را فراهم می‌کند. Flying Edition به بسته باتری ۳۸٫۸۸ کیلووات ساعتی مجهز شده که برد ۴۰۵ کیلومتری را ارائه می‌دهد. شتاب ۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت در کل سری این خودرو ۴٫۹ ثانیه است. با سیستم شارژ سریع DC، ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا باتری از ۳۰ درصد به ۸۰ درصد شارژ شود.

منبع: carnewschina

 

tags # خودرو
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون