قیمت و مشخصات خودرو لونا GRE سدان برقی وارداتی

قیمت و مشخصات خودرو لونا GRE سدان برقی وارداتی
ایران خودرو به زودی پیش‌فروش سدان تمام برقی لونا GRE را با قیمت یک میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان شروع می‌کند. ظاهرا قرار است اولین سری این محصول، وارد ناوگان تاکسی تهران شود.
کد خبر: ۲۸۸۵۱
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰

لونا GRE با ابعاد بزرگ و پیشرانه تمام برقی، محصولی جالب توجه برای بازار ایران محسوب می‌شود. طراحی مدرن و عامه‌پسند، به خوبی تفاوت این خودروی چینی با مدل‌های عقب‌افتاده‌ی ساخت ایران خودرو، مثل تارا و دنا را نشان می‌دهد. لونا GRE ایران خودرو با طول ۴،۶۷۰ و عرض ۱،۸۳۰ و ارتفاع ۱،۴۷۰ و فاصله محوری ۲،۷۵۰ میلی‌متر عرضه خواهد شد. ابعاد این خودرو، نزدیک به تویوتا کمری ۲۰۱۷ موجود در ایران است.

قیمت و مشخصات خودرو لونا GRE سدان برقی وارداتی

پشت فرمان، پنل دیجیتال ۷ اینج وجود دارد. نمایشگر لمسی وسط داشبورد هنوز برای نمونه‌ی وارداتی به ایران، مشخص نیست. برای مدل تاکسی، ممکن است تجهیزات مربوط به تاکسی‌متر، در محل مانیتور نصب شوند. طراحی اجزای مختلف، نسبت به خودرو‌های امروزی، بسیار ساده است. حتی فرمان خودرو، تمام چرم نیست و به تنها ۲ نقطه‌ی اتصال به غربیلک دارد.

قیمت و مشخصات خودرو لونا GRE سدان برقی وارداتی

ساختار تک موتور محرک جلو، قدرت ۱۴۹ اسب بخار و گشتاور ۲۲۵ نیوتن متر فراهم می‌کند. براساس ادعای سایت‌های چینی، لونا GRE همراه باتری ۴۳/۹ کیلووات ساعت، ۱۵۳۵ کیلوگرم وزن دارد و در زمان ۱۰ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. گیربکس تک سرعته، این خودرو را به نهایت سرعت ۱۴۰ کیلومتر برساعت برای می‌رساند. توان پیمایش لونا GRE با یک شارژ کامل، ۴۰۰ کیلومتر پیش‌بینی شده است. اگر این خودرو به برق شهری وصل شود، ۸ ساعت زمان می‌برد تا ظرفیت باتری‌ها را تکمیل کند. البته اتصال به شارژر‌های DC که هنوز در ایران به عدد انگشتان یک دست نرسیده‌اند، فرایند شارژ کامل را در زمان کمتر از ۳۰ دقیقه ممکن خواهند کرد.

قیمت و مشخصات خودرو لونا GRE سدان برقی وارداتی

لونا GRE به امکاناتی مانند تنظیمات دستی صندلی‌های جلو، تهویه اتوماتیک، دو درگاه USB، فرمان برقی، کنترل کشش و پایداری ESP، سیستم حفظ خودرو در شیب، ترمز کمکی خودکار، ترمز پارک برقی، حسگر پارک عقب، حسگر فشار باد تایرها، ورود و استارت بدون کلید، سنسور نور و باران مجهز است.

منبع: پدال

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون