پرسپولیس در حوالی جذب دروازه‌بان اسبق بنفیکا به جای بیرانوند

پرسپولیس در حوالی جذب دروازه‌بان اسبق بنفیکا به جای بیرانوند
شاید گلر فصل آینده پرسپولیس از لیگ ترکیه بیاید.
کد خبر: ۲۸۷۷۲
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹

همانطور که خبر داده بودیم پرسپولیس در حال مذاکره هم زمان با چند دروازه‌بان است و گزینه‌های برزیلی هم در لیست سرخپوشان حضور دارند. از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده یکی از این دو دروازه بان برزیلی در ترکیه بازی می‌کند که شانس او از دیگر دروازه بان برزیلی که در لیگ ام ال اس امریکا حضور داشته بیشتر است.

با معرفی دنیل، دروازه بان برزیلی سن خوزه به عنوان یکی از گزینه‌های پرسپولیس، اکنون با دیگر سنگربان مدنظر قهرمان ایران آشنا شوید. گویا مدیران باشگاه مشغول مذاکرات فشرده با هیلتون لیتی دروازه‌بان فصل قبل آنتالیا اسپور هستند تا بتوانند این گلر ۳۳ ساله را راضی به حضور در ایران کنند. بازیکنی که فصل گذشته ۳۵ مسابقه در تمامی رقابت‌ها برای آنتالیا اسپور به میدان رفت و پیش از آن سابقه بازی برای بنفیکا را هم در کارنامه ثبت کرده بود. لیتی در تیم‌های بوایشتا پرتغال، بوتافوگو برزیل و ... هم سابقه بازی دارد.

البته مشخص نیست لیتی به چه دلیل در پایان فصل گذشته قراردادش را با آنتالیا اسپور فسخ کرد و اکنون بدون تیم است. هرچند این موضوع به نفع سرخپوشان است و آنها از پرداخت مبلغ رضایتنامه معاف شده‌اند، اما گویا خود گلر برزیلی هم دستمزد بالایی از طرف ایرانی طلب کرده است. صدالبته مدیران پرسپولیس در مذاکرات اولیه قیمت او را پایین آوردند، اما ابتدا منتظر جواب قطعی گزینه شماره یک خوان گاریدو هستند. در هر صورت لیتی هم جزو گزینه‌های دروازه‌بانی در پرسپولیس است و هنوز مشخص نیست شماره یک فصل آینده سرخ‌ها کدام گزینه است.

پرسپولیس به درخواست خوان گاریدو، اولویت جذب را به الکسیس گندوز الجزایری داده، اما در صورتی که موفق به جذب این سنگربان نشود، دروازه اش را به یکی از این دو برزیلی می‌سپارد؛ هیلتون لیتی که گزینه دوم و اولویت دوم پرسپولیس است و فصل قبل دروازه بان آنتالیا اسپور بوده و یا دنیل دسوزا بریتو...

منبع: خبر ورزشی

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون