دنی گریس، عشق جدید کیلیان امباپه کیست؟

دنی گریس، عشق جدید کیلیان امباپه کیست؟
کیلیان امباپه، ستاره جدید رئال مادرید، ممکن است اولین رابطه عمومی خود را آغاز کرده باشد.
کد خبر: ۲۸۷۲۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

امباپه، این فوق ستاره فرانسوی، در حال قدم زدن در میامی دست در دست دنی گریس آلمیدا، مدل مشهور، دیده شده است.

به گزارش زی‌سان به نقل از راستان،  امباپه ۲۵ ساله با دنی گریس آلمیدا در حال قرار گذاشتن است. این زوج جوان در فلوریدا دیده شده‌اند که برای بولینگ به لاکی استرایک رفته‌اند، در رستوران کیکی آن د ریور شام خورده‌اند و در کلاب شبانه LIV به خوشگذرانی پرداخته‌اند.

به گزارش پیج سیکس، یک منبع به پیج سیکس گفته است: آنها بسیار صمیمی بودند، دستانشان روی پا‌های یکدیگر بود و هنگام خروج دست در دست هم قدم می‌زدند. این گزارش‌ها نشان می‌دهد که این زوج با نمایش علنی محبت به یکدیگر راحت هستند.

دنی گریس، عشق جدید کیلیان امباپه کیست؟

اگرچه مشخص نیست چگونه با هم آشنا شده‌اند، اما به نظر می‌رسد این زوج جوان از حدود آوریل ۲۰۲۴ یکدیگر را می‌شناسند. آلمیدا در آن زمان تصویری از خود را در صندلی‌های ویژه ورزشگاه پارک دو پرنس، جایی که تیم امباپه، پاری سن ژرمن، بازی می‌کرد، در اینستاگرام منتشر کرده بود.

جالب اینجاست که آلمیدا ارتباط بین خود و امباپه را رد نکرده است. وقتی پیج سیکس از او پرسید، او گفت: من شخصاً در حال حاضر تمایلی به اظهار نظر درباره وضعیت رابطه‌مان ندارم.

این رابطه پس از یک دوره سخت برای امباپه در مسابقات قهرمانی اروپا رخ داده است، جایی که فرانسه در نیمه نهایی توسط اسپانیا، قهرمان یورو، حذف شد. امباپه در این تورنمنت تنها یک گل به ثمر رساند و بینی‌اش نیز شکست، که نشان از افت غیرمعمول فرم او داشت.

دنی گریس، عشق جدید کیلیان امباپه کیست؟

اولین بازی رسمی امباپه برای رئال مادرید در سوپر کاپ اروپا خواهد بود، جایی که آنها با آتالانتا، قهرمان لیگ اروپا، روبرو خواهند شد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون