درگیری بر سر انتشار عکس دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی ۲ کشته داد!

درگیری بر سر انتشار عکس دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی ۲ کشته داد!
انتشار عکسی از دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی، درگیری هولناکی را رقم زدکه منجر به قتل ۲ مرد جوان شد.
کد خبر: ۲۸۴۷۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

دوم مرداد امسال در روستای پلنگی از توابع مرودشت در استان فارس درگیری هولناکی رخ داد. چند مرد جوان بر سر عکسی که در فضای مجازی منتشر شده بود با هم درگیر شده بودند که لحظاتی پس از آن، یکی از آنها با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرد و در جریان این تیراندازی ۲ مرد ۳۴ و ۳۶ ساله به‌قتل رسیدند.

با حضور پلیس در محل درگیری و بررسی‌های میدانی معلوم شد که درگیری زمانی شروع شد که مرد جوانی اقدام به انتشار عکس دختر جوانی از اقوامشان در فضای مجازی کرد. ۲ پسرعموی دختر که از انتشار این عکس عصبانی شده بودند به سراغ فردی رفتند که عکس را منتشر کرده بود و بر سر انتشار عکس با این فرد درگیر شدند. اما این درگیری در چشم بر هم زدنی به دیگر افراد فامیل از هر دوطرف نیز کشیده و تبدیل به یک دعوای دسته‌جمعی شد. وقتی این درگیری بالا گرفت، ناگهان یکی از افراد که مردی ۴۱ ساله بود، با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرد که بر اثر آن، هر دو پسرعموی دختر جوان هدف گلوله قرار گرفته و مجروح شدند. آنها پیش از انتقال به بیمارستان جانشان را از دست دادند و عامل تیراندازی نیز فرار کرد که با ورود پلیس به ماجرا، در ابتدا ۶ نفر از افراد حاضر در درگیری دستگیر شدند.

سرهنگ فرشید زینلی، فرمانده انتظامی مرودشت با بیان این خبر گفت: با دستگیری این افراد، قاتل که راهی جز تسلیم شدن نداشت در کمتر از ۳۰ ساعت پس از حادثه خود را به پلیس معرفی کرد.

به‌گفته وی، متهم اعتراف کرد که به‌دلیل اختلافات فامیلی دست به این جنایت زده و وی به همراه سایر متهمان دستگیر شده و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون