نظریه فرشته نگهبان؛

ادعای عجیب؛ آدم فضایی‌ها ترامپ را از مرگ نجات دادند!

ادعای عجیب؛ آدم فضایی‌ها ترامپ را از مرگ نجات دادند!
نظریه‌پردازان توطئه ادعا می‌کنند که بیگانگان در جریان تلاش برای ترور رئیس‌جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ حضور داشته‌اند.
کد خبر: ۲۸۳۹۷
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳

زی‌سان: تصاویر ضبط‌شده از تجمع ترامپ در پنسیلوانیا در ۱۳ جولای نشان می‌دهند که اشیای پرنده ناشناخته (یوفو) در آسمان دیده شده‌اند.

به گزارش زی‌سان یک شیء بشقاب‌مانند در پس‌زمینه پرچم آمریکا که در باد تکان می‌خورد، کمی قبل از شلیک گلوله‌ها ظاهر شد و دیگری به شکل یک گلوله نوری هنگامی که سرویس مخفی به صحنه هجوم آورد، دیده شد.

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی این یوفو‌ها را به عنوان «فرشتگان نگهبان» معرفی کرده‌اند که ترامپ را از گلوله‌ها محافظت کرده‌اند. خود ترامپ نیز روز‌های پس از تجمع گفت: «خدا من را نجات داد.»

ادعای عجیب؛ آدم فضایی‌ها ترامپ را از مرگ نجات دادند!

توضیح معمول این است که این اشیا پهپاد‌هایی بوده‌اند که منطقه را نظارت می‌کردند، اما برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که «در زمان حادثه هیچ پهپادی از سرویس مخفی در حال پرواز نبوده است.»

ترامپ توسط توماس ماتیو کروکس ۲۰ ساله، که جمهوری‌خواه ثبت‌شده‌ای بود و پیش‌تر به جو بایدن کمک مالی کرده بود، هدف قرار گرفت.

کاندیدای جمهوری‌خواه در حالی که سرش را برای صحبت با جمعیت چرخانده بود، از ناحیه گوش مورد اصابت گلوله قرار گرفت. پس از شلیک گلوله‌ها هرج و مرج بوجود آمد و یک نفر از جمعیت کشته شد.

ترامپ در مصاحبه‌ای با نیویورک پست گفت: «من نباید اینجا باشم، باید مرده باشم.»

او ادامه داد: «برخی می‌گویند به لطف خدا، من هنوز اینجا هستم.»

نظریه‌پردازان توطئه نیز ادعا‌هایی مطرح کرده‌اند مبنی بر اینکه این تیراندازی یک عملیات داخلی بوده که هدف آن جلوگیری از افشای حقیقت درباره بیگانگان بوده است.

فیلم‌ساز متخصص در امر بیگانگان مارک کریستوفر لی به دیلی استار گفت: «این ممکن است به نظر دور از ذهن برسد، اما من معتقدم که این تلاش به این دلیل بوده که اگر ترامپ دوباره رئیس‌جمهور شود، او حقیقت کامل درباره یوفو‌ها را فاش خواهد کرد.»

ادعای عجیب؛ آدم فضایی‌ها ترامپ را از مرگ نجات دادند!

این ادعا‌ها بدون مدرک هستند و مشخص نیست که تیرانداز همراهان یا انگیزه مشخصی داشته است.

در نهایت، کارشناسان یوفو نظرات خود را درباره این ویدیو‌ها بیان کرده‌اند و معتقدند که این اشیا به احتمال زیاد پهپادها، پرندگان یا ترکیبی از هر دو بوده‌اند.

سخت است بدانیم از کجا شروع کنیم، اما بی‌گمان هیچ مدرکی برای حمایت از این ادعا‌ها وجود ندارد.

یک فیلمساز مستند به بیان اعتقاد خود پرداخته که رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ هدف ترور قرار گرفته تا حقیقت درباره یوفو‌ها را سرکوب کنند.

با این حال، با داغ شدن کمپین انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، ترامپ به نظر کمی نسبت به این موضوع گرم‌تر شده است.

در مصاحبه با یوتیوبر تأثیرگذار، لوگان پل، برای یک قسمت از پادکست او به نام Impulsive در ماه ژوئن، ترامپ اعتراف کرد که با افرادی ملاقات کرده که می‌گویند چیز‌های بسیار عجیبی را در حال پرواز دیده‌اند.

ترامپ ادامه داد: «افرادی که بسیار باهوش و بسیار محکم هستند، گفته‌اند که معتقدند چیزی آنجا هست و بنظر من وجود آنها منطقی است.»

اما، او نتیجه‌گیری کرد: «من حتی با وجود این شواهد هرگز متقاعد نشده‌ام. اما بسیاری از مردم معتقدند که این درست است.»

ادعای عجیب؛ آدم فضایی‌ها ترامپ را از مرگ نجات دادند!

علیرغم لحن نپذیرفتن ترامپ و در غیاب مدرکی که نشان دهد تیرانداز ترامپ همدست یا انگیزه‌ای مشخص داشته است، لی معتقد است که طراحان یک سرپوش‌گذاری درباره یوفو‌ها ممکن است بخواهند ترامپ را بکشند.

او به دیلی استار گفت: ترامپ قبلاً گفته بود که همه پرونده‌های ترور جان اف. کندی را منتشر خواهد کرد و من معتقدم که در آن پرونده‌ها، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد هم کندی و هم معشوقه‌اش مرلین مونرو به دلیل تمایل به افشای این اطلاعات (یعنی حقیقت درباره یوفوها) به مردم، به قتل رسیده‌اند.

مقامات معتقدند که تیرانداز (در تصویر پس از تیراندازی) به تنهایی عمل کرده است. در حال حاضر، هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد او همدستی داشته است.

کارنامه ترامپ درباره تقریباً ۱۵۰۰۰ سندی که هنوز به ترور ۱۹۶۳ جان اف. کندی مربوط می‌شود، داستان متفاوتی را روایت می‌کند.

گزارشگر سابق واشنگتن پست جفرسون مورلی خاطرنشان کرد: در سال ۲۰۱۷، رئیس‌جمهور دونالد ترامپ از مهلت ۲۵ ساله قانون ثبت اسناد کندی (۱۹۹۲) برای افشای کامل حقیقت عبور کرد. 

مورلی که بیش از یک دهه در دادگاه برای اسناد کندی از سیا شکایت کرده بود، افزود: ترامپ در حالی که ادعا می‌کرد که اسناد کندی منتشر شده‌اند، به درخواست آژانس برای نگه‌داشتن بخش‌هایی از بیش از ۱۱۰۰۰ سند محرمانه تسلیم شد. اما در سال ۲۰۲۱، رئیس‌جمهور بایدن همین کار را دوباره انجام داد.

تا به امروز، بر اساس بنیاد غیرانتفاعی مری فرل متأسفانه، در بسیاری از موارد جدید سند، تنها تعداد کمتری از مخفی‌کاری‌ها نسبت به قبل وجود دارد.

با این حال، ترامپ تأکید کرده که اگر دوباره به عنوان فرمانده کل آمریکا خدمت کند، بر افشای کامل اسناد کندی پافشاری خواهد کرد.

او در طی ضبط یک قسمت از پادکست All-In در ژوئن گذشته وعده داد: این بار من فقط این کار را انجام خواهم داد.

در مورد اینکه چرا او در دوره اول خود در دفتر تردید کرد، ترامپ به میزبانان برنامه گفت: من تحت فشار برخی افراد بزرگ و قابل احترام که برای من کار می‌کردند، بودم و آنها از من خواستند این کار را نکنم.

آنها در مورد دلایل این پنهان‌کاری گفتند: کمی زمان بیشتری نیاز دارد. ترامپ در ادامه گفت: این سیا نبود که از من خواست، اما فکر می‌کنم سیا احتمالاً پشت آن بود. آنها ترجیح نمی‌دادند که من بقیه آن را منتشر کنم.

کریستوفر لی، فیلمساز یوفو، تأکید کرد که حقیقت بسیار عجیب‌تر از تصور شماست.

یک بخش از نسخه خاصی از سرپوش‌گذاری یوفو که توسط لی عنوان شد، شامل این ایده است که موجودات فرازمینی در حال حاضر به طور مخفیانه در میان ما زندگی می‌کنند.

لی گفت که دولت ایالات متحده این حقایق را پنهان می‌کند، زیرا افراد داخلی معتقدند که مردم آمریکا نمی‌توانند آن را تحمل کنند.

لی به این نشریه گفت که اگرچه با این توطئه‌گران مظنون دولتی موافق نیست، اما هنوز معتقد است که امکان دارد پاسخ‌های ممکن به معمای یوفو وجود داشته باشد که برای مردم بیش از حد تصورات است.

لی گفت: آنها می‌توانند موجودات دیگر از سیارات دیگر که موجودات فیزیکی هستند را تحمل کنند. اما من شک دارم که آنها بتوانند یک هوش بین‌بُعدی که در نوع دیگری از واقعیت وجود دارد را تحمل کنند.

اظهارات او با مطالعه‌ای که توسط دو دانشمند هاروارد در ژوئن گذشته نوشته‌شده و ادعا می‌کند که راه‌حل یوفو‌ها ممکن است مسافران زمان، موجودات بین‌بُعدی یا حتی یک گونه دیگر از هومینیدها، یا حتی شاخه‌ای از انسان‌ها باشد که به زندگی زیرزمینی سازگار شده‌اند، هم‌صدا است.

لی گفت: شاید فیزیک کوانتومی در نهایت بتواند این را اثبات کند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون