کلید در همستر به چه دردی می‌خورد؟

کلید در همستر به چه دردی می‌خورد؟
کلید‌ها که از بخش مینی گیم در بازی همستر کامبت قابل جمع آوری هستند یکی از جدیدترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های ربات محبوب همستر کامبت اند. ولی قضیه کلید همستر چیست و چرا مهم است؟
کد خبر: ۲۸۰۹۹
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

علامت کلید در بازی همستر در بالای صفحه اصلی ربات اضافه شده است. ربات همستر سه ویژگی را به صورت همزمان به ربات اضافه کرد که عبارتند از: اسکین‌های همستر، بخش مینی گیم و کلید اضافه شده به همستر.

هنوز هیچ اطلاعیه دقیقی درباره اینکه قضیه کلید همستر کامبت چیست و دقیقا knock knock همستر چیست و چه کاربرد و فایده‌ای دارد منتشر نشده است و باید منتظر بمانیم تا بفهمیم قضیه چیست. تنها چیزی که میدانیم این است که با بازی کردن میتوانیم کلید جمع کنید و این کلید‌ها مهم هستند.

اگر میخواهید با کوین‌های همستر خود اقدام به خرید تتر نمایید میتوانید در پی ۹۸ ثبت نام کنید تا به محض لیست شدن بازی همستر بتوانید با توکن‌های خود نسبت به خرید ووچر پرفکت مانی یا تتر اقدام کنید.

بازی کلید همستر کامبت در بخش جدیدی که به ربات اضافه شده، یعنی مینی گیم، در دسترس است. کاربرد کلید و knock knock همستر کمبت هنوز مشخص نیست، اما کاربران میتوانند با بازی کردن کلید جمع کنند. مدت زمانی که فرصت دارید تا بازی کلید همستر را تکمیل کنید ۳۵ ثانیه است و بعد از آن برای فرصت مجدد باید ۱.۵ ساعت صبر کنید.

هر باز که بازی را تمام کنید و کلید را به سمت راست برسانید یک واحد به کلید بالای همستر اضافه می‌شود. اگر بازی کلید همستر برای شما کار نمیکند یا در کنترل کندل‌ها و جا به جا کردن آن‌ها برای حل پازل مشکل دارید باید تلگرام خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید.

در حالی که هنوز خبری از قیمت گذاری همستر کامبت نیست به نظر می‌رسد روز به روز بر محبوبیت و امکانات این بازی ضربه برای کسب درآمد افزوده می‌شود.

تیم همستر: کلید‌ها بسیار مهم هستند!

تیم همستر کامبت در اطلاعیه‌ای که در کانال تلگرام رسمی خود منتشر کرده است به کاربران تاکید کرده که کلید جدید همستر بسیار مهم است. قبلا هم گفته بودند که بالابردن پروفیت همستر کامبت مهم است.

کلید مرموز همستر که احتمالاً آن را دیده اید، یک چیز بسیار مفید است که ممکن است در آینده به کارتان بیاید!

توسعه‌دهندگان بازی مبتنی بر تلگرام همستر کامبت می‌گویند که کلید مینی گیم بازی همستر یک چیز بسیار مفیدو مهم است. آنها تاکید کرده اند که اگر در بازی کلید همستر روزانه شرکت کنید و کلید‌ها را جمع کنید در آینده به کارتان می‌آید. در پست کانال تلگرامی تیم همستر از بازیکنان خواسته شده است که هرروز برای به دست آوردن کلید، مینی گیم همستر کامبت را بازی کنند و منتظر اتفاقات هیجان انگیزی در آینده باشند.

منبع: وقت صبح

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون