همه چیز درباره پادکست «آخرین شاهد»؛

مهدی پورباقی در آخرین اپیزود پادکست «آخرین شاهد» چه گفت؟

مهدی پورباقی در آخرین اپیزود پادکست «آخرین شاهد» چه گفت؟
بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با این تصور که مهدی پورباقی همسرش را تکه تکه کرده و در چمدان گذاشته، معتقدند او از اد کمپر قاتل سریالی سرشناس که روایتش را ناتمام گذاشته بود، الهام گرفته است.
کد خبر: ۲۸۰۶۹
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

زی‌سان: قتل هولناک «باران عابد» توسط همسرش «مهدی پورباقی» در کانادا افکار عمومی ایرانیان را تحت تاثیر قرار داده است، یکی از جنبه‌های این قتل که مورد توجه بسیاری قرار گرفته این است که قاتل (مهدی پورباقی) راوی یک پادکست جنایی است.

از پادکست «آخرین شاهد» چه می‌دانیم؟ 

به گزارش زی‌سان به نقل از راستان، پادکست «آخرین شاهد»، پرونده‌های جنایی واقعی با نیم نگاهی به روانشناسی، جرم شناسی و عدالت قضایی را بررسی می‌کرد. 

در توضیح پادکست «آخرین شاهد» آمده است: "این یک پادکست قصه گو نیست. پرونده‌های جنایی واقعی حاوی مصادیق خشونت، حوادث آزاردهنده، مسائل ... و سوء مصرف مواد هستند و می‌توانند برای کودکان و افرادی که روحیه حساس و آسیب پذیر دارند اثرات مخرب و گاه جبران ناپذیر داشته باشند. "

مهدی پورباقی این پادکست را از سال ۲۰۱۹ راه اندازی کرد، اما اغلب فعالیتش نامنظم بود. اما موضوع عجیب درباره ارتباط فعالیت مهدی در تولید پادکست با واقعه رخ داده این است که به عقیده بسیاری از کاربران او همسرش را به سبک قاتل اپیزود آخر پادکستش به قتل رسانده است. 

مهدی پورباقی در آخرین اپیزود پادکست «آخرین شاهد» چه گفت؟

خلاصه قصه این است، چند روز پیش جسد مهدی پورباقی راوی پادکست‌های جنایی «آخرین شاهد»، در منزلش در کانادا پیدا شد، اما هولناکتر از آن، اینکه جسد همسرش که دو ماه قبل به کانادا مهاجرت کرده بوده، در یک چمدان در فضایی دور از شهر پیدا شده است. پلیس معتقد است مهدی همسرش را کشته و چند روز بعد خودکشی کرده است. 

این دقیقا همان قصه‌ای است که در آخرین قسمت پادکست «آخرین شاهد» توسط مهدی پورباقی روایت شده است. برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند او همان چیزی را که روایت کرده را به اجرا گذاشته است. 

مهدی پورباقی در آخرین اپیزود پادکست «آخرین شاهد» چه گفت؟

مهدی پورباقی در آخرین اپیزود پادکست چه گفت؟

 اپیزود آخر پادکست جنایی آخرین شاهد با عنوان «شکارچی» بعد از وقفه طولانی در انتشار این پادکست منتشر شده و بسیار کوتاه و عجیب است چراکه راوی یعنی قاتل پرونده در آن بدون هیچ مقدمه، از داستان خشونت باری سخن گفته که در آن خطاب به سری بریده سخن می‌گوید و تاکید دارد که با یک چاقوی جیبی این قتل را رقم زده و از آن هیجان زده است!

تصویری از قتل خونبار زنی جوان ترسیم کرده و تاکید دارد که «مرده‌ها حرف نمی‌زنن، اما قاتل‌هاشون چرا...». پایان بخش این اپیزود هم، تاکید بر انتشار قسمت تازه پادکست، «به زودی» است!

مهدی پورباقی در آخرین اپیزود پادکست «آخرین شاهد» چه گفت؟

آخرین تصویر از مهدی پورباقی 

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با این تصور که مهدی پورباقی همسرش را تکه تکه کرده و در چمدان گذاشته، معتقدند او از اد کمپر قاتل سریالی سرشناس که روایتش را ناتمام گذاشته بود، الهام گرفته است. او در توصیف کمپر عبارت‌های عجیبی را استفاده کرده است: «شخصیت فوق العاده جذاب» و «نابعه». با این حال اطلاعات جدیدی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود حاکی از آن است که برخلاف تصورات اولیه مهدی همسرش را تکه تکه نکرده است. 

پلیس کانادا تاکنون توضیح دقیقی در این رابطه ارائه ندادنه و کاملا سکوت کرده است.

مهدی پورباقی در آخرین اپیزود پادکست «آخرین شاهد» چه گفت؟

طرحی درباره این قتل فجیع که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون