همه چیز درباره فیلم ددپول و ولورین (Deadpool and Wolverine)؛ از زمان اکران تا بازیگران و خلاصه داستان

همه چیز درباره فیلم ددپول و ولورین (Deadpool and Wolverine)؛ از زمان اکران تا بازیگران و خلاصه داستان
فاصله‌ای کوتاه تا زمان اکران فیلم سینمای جذاب ددپول و ولورین باقی مانده است.
کد خبر: ۲۷۸۳۸
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

زی‌سان: فیلم سینمایی ددپول و ولورین (Deadpool and Wolverine) یکی از یلم‌های جذابی است که بسیاری از مخاطبان سینما در سراسر جهان برای اکران و پخش آن لحظه شماری می‌کنند. 

به گراش «زی‌سان»، اخیرا تریلر فیلم Deadpool and Wolverine پخش شد اما برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است.  

همه چیز درباره فیلم ددپول و ولورین (Deadpool and Wolverine)؛ از زمان اکران تا بازیگران و خلاصه داستان

خلاصه داستان و کارگردان

فیلم سینمایی ددپول و ولورین (Deadpool and Wolverine)  قرار است سی و چهارمین فیلم در دنیای سینمایی مارول و دنباله‌ای بر ددپول (۲۰۱۶) و ددپول ۲ (۲۰۱۸) باشد.

این فلیم بر پایهٔ شخصیت‌های ددپول و ولورین از مارول کامیکس است که به‌وسیلهٔ مارول استودیوز، ماکسیمم افوت و ۲۴ لپس انترتینمنت تولید و از سوی استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع خواهد شد. 

این فیلم این دو کاراکتر توسط سازمان TVA (سازمان معروف در سریال لوکی) به خدمت گرفته می‌شوند تا در ماموریت‌هایی که خطوط زمانی در آنها اهمیت دارد شرکت کنند؛ ماموریت‌هایی که می‌توانند MCU را برای همیشه دست‌خوش تغییر کنند.

کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ شاون لوی است که از فیلم‌نامه‌ای اثر رایان رینولدز، رت ریس، پال ورنیک و زب ولز نوشته شده است.

بازیگران ددپول و ولورین

در این فیلم از فاز ۵ دنیای سینمایی مارول که توسط شان لوی کارگردانی شده ما شاهد سومین حضور ریان رینولدز در نقش ددپول هستیم؛ اثری که او در آن کنار هیو جکمن، بازیگر نقش ولورین، قرار می‌گیرد. در این فیلم رینولدز و جکمن در کنار، اما کورین از سریال تاج (در نقش کاساندرا نووا که یک شخصیت منفی است) به ایفای نقش می‌پردازند. علاوه بر این، ما شاهد نقش‌آفرینی متیو مک‌فدین از سریال وراثت هم خواهیم بود که در نقش ماموری از اداره TVA به نام پارادوکس ظاهر می‌شود.

همه چیز درباره فیلم ددپول و ولورین (Deadpool and Wolverine)؛ از زمان اکران تا بازیگران و خلاصه داستان

بازگشت دافنه کین برای نقش لارا به شکل جدی مورد توجه رسانه‌های قرار گرفته است. کین پیش از این نقش ایکس-۲۳ را در فیلم Logan بازی کرده بود و حالا پس از ۷ سال برای این نقش بازگشته است. اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، او به این بازگشت واکنش نشان داده است. دافنه کین در مصاحبه اخیر خود گفت که او راز بازگشت خود در فیلم Deadpool and Wolverine را با الهام از دروغ اندرو گارفیلد در مورد فیلم Spider-Man: No Way Home حفظ کرده است.

مدت‌زمان فیلم ددپول و ولورین مشخص شد

بینندگان باید ۱۲۷ دقیقه (۲ ساعت و ۷ دقیقه) را برای تماشای فیلم Deadpool and Wolverine در نظر بگیرند. در این فیلم مارول که ورینت‌های مختلف و هرج و مرج‌های عظیم را به تصویر می‌کشد، احتمالا شاهد حداقل یک صحنه پس‌ازتیتراژ پایانی خواهیم بود.

اما این مدت‌زمان چقدر با مدت‌زمان سایر پروژه‌های سینمایی مارول تفاوت دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این اثر از جدیدترین فیلم MCU یعنی مارول‌ها (۱ ساعت و ۴۵ دقیقه) طولانی‌تر است. هرچند اثر قبل از آن یعنی نگهبانان کهشکان ۳ با ۲ ساعت و ۲۹ دقیقه طولانی‌تر بود.

 

tags # سینما
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون