آخرین تلاش استقلال برای هایجک ستاره پرسپولیسی

آخرین تلاش استقلال برای هایجک ستاره پرسپولیسی
سرمربی استقلال بار دیگر علاقه‌اش را برای جذب شاگرد سابق اعلام کرد تا مدیران باشگاه باب مذاکره را با وی باز کنند.
کد خبر: ۲۷۴۲۵
|
۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶

در شرایطی که روز گذشته بحث انتقال فرشاد احمدزاده به پرسپولیس جدی شده بود، با ممانعت و خواسته سپاهانی‌ها این انتقال بار دیگر با بن‌بست مواجه شد.

به گزارش ورزش سه، احمدزاده که بند فسخ ۶ میلیاردی در قراردادش داشت، با توجه به آیین‌نامه فدراسیون این بند قابلیت استناد ندارد و برای انتقال باید مذاکرات را دنبال کند. در این رابطه بعد از مذاکره فرشاد احمدزاده برای دریافت رضایت‌نامه، سپاهان خواسته جالب توجهی را مطرح کرد: پرداخت ۱۵ میلیارد با شرایط خاص برای این انتقال.

در این شرایط فرشاد احمدزاده باید ۱۰ میلیارد برای فصل پیش‌رو به سپاهان پرداخت کند و رضایت‌نامه خود را دریافت کند. هافبک سپاهانی‌ها البته برای فصل آتی و در صورت تمدید قرارداد با تیمش (احتمالا پرسپولیس) پنج میلیارد دیگر پرداخت کند!

موضوعی که پرسپولیس و البته این بازیکن آن را رد کرده و مدعی شدند تنها برای این انتقال ۱۰ میلیارد هزینه خواهند کرد که سپاهان نیز آن را رد کرد تا این شائبه برای مدیران پرسپولیس شکل گیرد که طلایی‌پوشان با موانع شکل گرفته نشان داده‌اند که قصد واگذاری بازیکنی به پرسپولیس را ندارند.

اما اکنون اتفاق جالب توجهی در حال رقم خوردن است؛ بعد از انتقال ویژه رامین رضاییان از سپاهان به استقلال، اکنون این باشگاه بار دیگر تمایل خود را برای انتقال فرشاد احمدزاده نیز اعلام کرده است.

احمدزاده که بعد از جدایی از پرسپولیس در ساعات پایانی نقل و انتقالات، راهی فولاد خوزستان که هدایتش برعهده نکونام بود شد، روز‌های اوج خود را در این تیم پشت سر گذاشت و می‌توان گفت بخشی از بازگشت و اوج‌گیری دوباره خود را مدیون سرمربی کنونی استقلال است، اکنون با پیشنهاد همکاری دوباره وی مواجه شده است.

احمدزاده، اما به واسطه پرسپولیسی بودنش در چند مرحله این پیشنهاد را رد کرده بود و خواهان فرصت بهتری برای همکاری با نکونام شده بود.

با این حال اکنون بعد از اطلاع استقلال از بن‌بست مذاکرات با پرسپولیس، تماس‌هایی با سپاهان و همچنین احمدزاده برای مذاکره برقرار کرده‌اند. در این رابطه گفته می‌شود احتمالا تا ساعاتی دیگر این جلسه برگزار خواهد شد و بعد از رامین رضاییان شاید احمدزاده نیز بعد از چند مرحله مذاکره ناکام و عبور از پیشنهاد حریف، این‌بار پاسخ مثبتی به این موضوع بدهد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون