مانع مهم پیوستن ایوب العملود به پرسپولیس

مانع مهم پیوستن ایوب العملود به پرسپولیس
مدافع مدنظر پرسپولیس تحت قرارداد است و نمی‌تواند بدون رضایتنامه از تیمش جدا شود.
کد خبر: ۲۷۲۵۶
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱

بعد از جدایی اسماعیلی‌فر و هنانوف از پرسپولیس، این باشگاه به دنبال جذب یک یا دو مدافع راست است. یکی از گزینه‌های مطرح شده برای حضور در پرسپولیس ایوب العملود مدافع راست مراکشی است. ایوب العملود گزینه مراکشی پرسپولیس برای جانشینی دانیال اسماعیلی‌فر است و رسانه‌های این کشور خبر حضور او در پرسپولیس را منتشر کردند. البته از مدت‌ها قبل شایعه حضور این مدافع راست ۳۰ ساله در ترکیب قهرمان ایران به گوش می‌رسید تا اینکه وبسایت ترانسفرمارکت هم این انتقال را تایید کرد.

با این حال یک مشکل بزرگ برای پرسپولیسی شدن این بازیکن وجود دارد. ماجرا از این قرار است که ایوب با باشگاه الوداد مراکش قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس مذاکره‌ای با این باشگاه برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن انجام نداده است. پرسپولیسی‌ها مستقیما با این بازیکن و ایجنت او در ارتباط بودند و توافقاتی هم داشتند.

مدافع ۳۰ ساله مراکشی به پرسپولیسی‌ها قول داده خودش با بخشیدن مطالباتش می‌تواند رضایتنامه بگیرد. این درحالی است که مدیران باشگاه الوداد هم از مذاکره ستاره تیمشان با باشگاه پرسپولیس باخبر شدند و در صورتی که باشگاه پرسپولیس و با خود این بازیکن نتواند رضایتنامه را بگیرد، آن وقت با شکایت باشگاه الوداد روبرو خواهد شد و ممکن است پرسپولیس را وارد یک چالش حقوقی بزرگ کند.

حال باید دید در نهایت تکلیف پرسپولیس و این مدافع مراکشی چه خواهد شد و این بازیکن می‌تواند رضایتنامه اش را دریافت کند یا خیر.

منبع: خبر ورزشی

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون