هیولا در پارک در کمین قربانیانش می‌نشست

هیولا در پارک در کمین قربانیانش می‌نشست
بیمار روانی معروف به هیولا، زن سالمندی را در پارک به قتل رساند؛ چرا که تهدیدش از سوی روانپزشکان پذیرفته نشده بود.
کد خبر: ۲۷۱۱۶
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲

بیمار روانی معروف به هیولا، زن سالمندی را در پارک به قتل رساند؛ چرا که تهدیدش از سوی روانپزشکان پذیرفته نشده بود.

به گزارش سان نیوز، در ۲۳ژانویه سال گذشته وقتی کامرون دیویس، ۳۱ساله دچار مشکلات روانی و توهمات عجیب شد، همکارانش به او پیشنهاد کردند که به یک روانشناس مراجعه کند؛ چرا که آنها معتقد بودند حال کامرون بد است و حتما باید تحت درمان قرار بگیرد. کامرون در آن زمان دچار توهماتی می‌شد و احساس می‌کرد فردی از او می‌خواهد که به افراد آسیب برساند یا آنها را به قتل برساند.

او تا ۱۶فوریه سال گذشته زیر نظر یک گروه روانپزشک قرار گرفت و بعد از چند ماه پزشکان اعلام کردند که کامرون دیگر نیازی به حمایت و معالجه روانی ندارد. اما این چیزی بود که کامرون با آن مخالف بود و به آنها گفت که هنوز حالش خوب نشده است.

۲روز بعد، کامرون به بهانه خریدن یک نوشابه به یک فروشگاه زنجیره‌ای رفت و از آنجا، یک چاقوی آشپزخانه دزدید و به‌سوی پارکی در آن حوالی در شهر دوون انگلیس رفت. او در پارک پرسه می‌زد تا قربانی‌اش را پیدا کند. وقتی کامرون چشمش به یک زن سالمند افتاد که وارد پاک شده، او را تعقیب کرد تا در فرصت مناسب به وی حمله کند. سپس با چاقویی که در دست داشت به زن ۷۴ساله، به نام لورنا انگلند حمله کرد و با ضربات هولناکی که به او وارد کرد، وی را به قتل رساند و فرار کرد.

شاهدان صحنه با دیدن این جنایت پلیس را در جریان گذاشتند و مأموران بلافاصله عازم محل جنایت شدند. در بررسی دوربین‌های مدار بسته پلیس، مسیر فرار قاتل شناسایی شد و مأموران به تعقیب او پرداختند. کامرون در یک تعقیب و گریز ۵ساعته بالاخره به دام پلیس افتاد و زمانی که دستگیر شد، از مأموران پرسید که آیا آن زن مرده است و وقتی که متوجه جان باختن زن شد، فریاد می‌زد که «من به شما اخطار داده بودم، اما شما مرا باور نکردید؛ به همین دلیل این کار را کردم. باید مرا در بیمارستان نگه می‌داشتید.»

در اوایل این هفته، محاکمه کامرون که رسانه‌ها او را هیولا لقب داده‌اند در دادگاه سلطنتی انگلیس آغاز و او از سوی دادگاه مجرم شناخته شد و قرار است رأی دادگاه به‌زودی اعلام شود.

منبع: همشهری

tags # قتل
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون