محمدرضا جلایی‌پور عضو شورای راهبری تعیین کابینه شد

محمدرضا جلایی‌پور عضو شورای راهبری تعیین کابینه شد
با دعوت محمد جواد ظریف، محمدرضا جلایی‌پور به عنوان یکی از اعضای شورای راهبری تعیین کابینه انتخاب شد
کد خبر: ۲۷۰۷۱
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴

زی‌سان: محمدرضا جلایی پور عضو شورای راهبری تعیین کابینه شد.

بنابر گزارش‌های رسیده به «زی‌سان» به نقل از منابع آگاه، با توجه به شعارجوانگرایی و حضور نیرو‌های جوان‌تر در تصمیم‌گیری‌ها و مشورت گرفتن از نیرو‌های جوان‌تر، محمدرضا جلایی‌پور به عنوان یکی از اعضای شورای راهبری تعیین کابینه انتخاب شد.

گفته می‌شود این عضویت به دعوت محمدجواد ظریف رئیس شورای راهبری کابینه دولت چهاردهم بوده است. 

ظریف در مسئولیت جدیدش یعنی رئیس شورای راهبری دوره انتقال دولت چهاردهم، طی گفت‌وگویی با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره وزرای احتمالی دولت چهاردهم، از همه رسانه‌ها و نامزد‌ها و دوستان و طرفدارانشان تقاضا کرده است که از دامن زدن به شایعات و طرح اسامی که نه تنها هیچ پایه و اساسی ندارد بلکه تنها باعث خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی به روند می‌شود خودداری کنند.

در روز‌های گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی درباره افراد حاضر در کابینه دولت چهاردهم و چهره‌های دخیل در انتخاب این افراد در فضای رسانه‌ای کشور در حال دست به دست شدن است. با حکم جدیدی که پزشکیان برای محمدجواد ظریف زده است باید منتظر بود و دید که در روز‌های آینده فرآیند انتخاب کارگزاران دولت چهاردهم به چه سمت و سویی می‌رود.

شایان ذکر است محمدرضا جلایی پور، فرزند حمیدرضا جلایی پور، استاد دانشگاه تهران و عضو حزب اتحاد  بوده و در مهر ماه سال گذشته (1402) پس از تحمل یک سال زندان آزاد شد. 

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون