حمله افراد ناشناس به آمبولانس حامل بیمار قلبی

حمله افراد ناشناس به آمبولانس حامل بیمار قلبی
رییس اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک آمبولانس حامل بیمار قلبی در دیشموک مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.
کد خبر: ۲۷۰۴۲
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

محمد امین نیکویی نژاد افزود: شب گذشته در منطقه «دیشموک» کهگیلویه و بویراحمد، آمبولانس فوریت‌های پزشکی حامل بیمار قلبی مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

نیکویی نژاد خاطرنشان کرد: طی تماسی در ساعت ۲۱:۵۳ جمعه ۲۲ تیرماه با مرکز ارتباطات اورژانس شهرستان کهگیلویه و درخواست کمک برای یک بیمار قلبی در روستای لیراب از توابع بخش دیشموک، بلافاصله آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیشموک به محل مورد نظر اعزام شد که پس از رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین بیمار و انجام اقدامات اولیه برای اعزام به مرکز درمانی بیمار را به آمبولانس منتقل کردند.

وی ابراز داشت: این آمبولانس حین انجام مأموریت انتقال بیمار به سمت مرکز درمانی و در نزدیکی روستای دشتک بوده که ناگهان فردی ناشناس در تاریکی شب اقدام به پرتاب سنگ به سمت آمبولانسِ در حال حرکت کرده و موجب وارد شدن خسارت‌های جدی به آمبولانس شده است.

نیکویی نژاد تصریح کرد: حمله به آمبولانس فوریت‌های پزشکی با هیچ ابزاری قابل توجیه نیست و امیدواریم مردم منطقه و دستگاه‌های امنیتی فرد مورد نظر را شناسایی و برای مجازات به دستگاه قضائی تحویل دهند.

وی با اشاره به وارد شدن خسارات جدی به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ دیشموک افزود: با خارج شدن هر آمبولانس از چرخه خدمت خدمت‌رسانی و سلامت مردم نیز به شدت دچار خدشه خواهد شد.

نیکویی نژاد با بیان اینکه در این حمله، به بیمار و تکنسین‌های اورژانس آسیبی نرسیده است، افزود: آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی سرمایه ملی برای نجات حادثه دیدگان است و آسیب به آن، دست درازی به بیت المال و اموال همه مردم است.

منبع: مهر

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون