این راننده زن تمام راننده‌های مرد اسنپ را شکست داد؛ ۱۳ هزار و ۵۰۰ سفر!

این راننده زن تمام راننده‌های مرد اسنپ را شکست داد؛ ۱۳ هزار و ۵۰۰ سفر!
اسنپ در گزارش سالانه سال ۱۴۰۲ که در قالب ۲۱۷ صفحه منتشر شد جزئیات فعالیت این شرکت در سال مذکور را ارائه کرد. در این گزارش و در قسمت اسنپ خودرو یک زن رکورد تعداد سفر به عنوان راننده را شکست
کد خبر: ۲۶۸۹۲
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲

زی‌سان: اسنپ در گزارش سالانه سال ۱۴۰۲ که در قالب ۲۱۷ صفحه منتشر شد جزئیات فعالیت این شرکت در سال مذکور را ارائه کرد که بر اساس آن این شرکت توانست نزدیک ۱۰ میلیون کاربر جدید جذب کند که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۱۶ درصدی داشته است. 

اسنپ در این گزارش نیز ادعایش درمورد سهم ۹۲ درصدی از بازار تاکسی‌های اینترنتی را تکرار کرده است. برآورد اسنپ از سهم بازار تاکسی‌های اینترنتی از کل سفر‌های درون‌شهری، نسبت ۵.۵ تا ۶ درصد را نشان می‌دهد. 

براساس این گزارش، اسنپ ۷۲ میلیون و ۳۶۴ هزار کاربر مسافر دارد که حدود ۳۲ میلیون نفر از آنها سال ۱۴۰۲ فعال بوده‌اند. تاکنون ۶ میلیون و ۱۵۲ هزار کاربر راننده در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اند که ۳ میلیون و ۳۰۵ نفرشان سال ۱۴۰۲ فعالیت کرده‌اند. فقط حدود ۴ درصد رانندگان زن هستند. 

رکورد سفر‌های روزانه اسنپ در۱۶ اسفند با ۵ میلیون و ۵۳ هزار سفر شکسته شده است. رکورد سفر‌های ماهانه نیز متعلق به دی‌ماه با ۱۲۷ میلیون و ۷۸۵ هزار سفر است. سال گذشته یک‌میلیارد و ۳۷۶ میلیون سفر در اسنپ انجام شده که نسبت به سال پیش از آن حدود ۲۰ درصد رشد کرده است. درحال‌حاضر اسنپ در ۳۲۳ شهر فعالیت می‌کند. 

این راننده زن تمام راننده‌های مرد اسنپ را شکست داد؛ ۱۳ هزار و ۵۰۰ سفر!

رانندگان تمام‌وقت اسنپ در سال ۱۴۰۲ به طور متوسط ماهانه ۱۹ میلیون و ۱۹۳ هزار تومان درآمد کسب کرده‌اند.

این رقم برای رانندگانی که پاره‌وقت از این سرویس استفاده می‌کردند، حدود ۸ میلیون تومان بوده است. 

بر اساس این گزارش پرسفرترین مسافر اسنپ در سال ۱۴۰۲ مربوط به مسافری است که حدود ۸۵۴۳ سفر انجام داد که معادل ۶۴ هزار کیلومتر است. همچنین وی برای این تعداد از سفر در کل مبلغ ۱۷۲ میلیون و ۲۲۲ هزار تومان به رانندگان پرداخت کرده است. 

همچنین پردرآمدترین راننده اسنپ ع. ن از تهران معرفی شده که در کل سال ۸۷۹۸ سفر انجام داده و درآمدی معادل ۶۷۵ میلین تومان کسب کرده است. نکته جالب این گزارش این است که یک راننده زن در تهران به نام س. ر حدود ۱۳ هزار و ۵۰۵ سفر انجام داده که حدود ۳۵ درصد از پردرآمدترین راننده اسنپ تعداد سفر بیشتری داشته است. این زن به عنوان فعال‌ترین راننده اسنپ معرفی شده و بیشترین سفر اسنپ را در طول سال ۱۴۰۲ به عنوان راننده انجام داده است. همچنین محترم‌ترین راننده اسنپ فردی به نام س. م. م از استان گلستان بوده که ۴۳۹۲ سفر انجام داد و درخشان‌ترین راننده به پ. ش از استان ایلام رسیده که ۴۵۶۹ سفر انجام داده است.

tags # اسنپ
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون