مذاکره قاتلِ کنعانی‌زادگان و شجاع با پرسپولیس؛ محمد بن‌یتو مهاجم الجزایری کیست؟!

مذاکره قاتلِ کنعانی‌زادگان و شجاع با پرسپولیس؛ محمد بن‌یتو مهاجم الجزایری کیست؟!
پرسپولیس با محمد بن‌بتو مذاکره کرده و این مهاجم که فصل قبل ۱۶ گل در لیگ ستارگان قطر به ثمر رسانده شاید پیراهن سرخ را بر تن کند.
کد خبر: ۲۶۷۹۷
|
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

پرسپولیس برای خط حمله برنامه‌های مختلفی را پیش برده که یکی از آنها جذب یک مهاجم خارجی است. بعد از اینکه مذاکره با علی علیپور، محمدرضا آزادی و عمر السوما به نتیجه نرسید، حالا پرسپولیسی‌ها به دنبال استخدام محمد بن‌یتوی الجزایری هستند.

مهاجم ۳۴ ساله‌ای که فصل قبل اگر در تیمی بهتر از الوکره بازی می‌کرد و البته رقیبی سرسخت از تیم قهرمان (السد) به نام اکرم عفیف نداشت شاید عنوان آقای گلی لیگ ستارگان قطر را به دست می‌آورد.

محمد بن‌یتو سابقه بازی برای الشباب عربستان، فجیره امارات و الوکره قطر را در کارنامه دارد. او فصل قبل در ۲۲ بازی برای الوکره ۱۶ گل زد ۵ پاس گل داد و البته در ۲ بازی امیرکاپ نیز ۲ بار دروازه رقبا را باز کرد.

بن‌یتو روی هم ۱۲۴ بازی برای الوکره انجام داده، ۶۷ گل زده و ۱۸ پاس گل داده. سابقه او در الشباب عربستان هم گویای توانایی‌های این مهاجم است. بن‌یتو در ۶۶ بازی برای الشباب در لیگ عربستان، ۳۰ گل زده و ۶ پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کرده.

این مهاجم ۱۸۶ سانتیمتری البته یک فصل هم برای فجیره در لیگ امارات به میدان رفته و حاصل آن به ثمر رساندن ۱۴ گل در ۲۵ بازی بوده. آماری مناسب برای مهاجمی که هنوز هم در بازار نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر خواهان دارد، اما پرسپولیس هم امیدوار است بتواند او را شکار کند. بن‌یتو فصل قبل تنها یک گل کمتر از عمر السوما به ثمر رساند و البته در جدول بهترین گلزنان بالاتر از بغداد بونجاح، مایکل اولونگا و یوسف مساکنی قرار گرفت.

بن‌یتو در لیگ ستارگان قطر بار‌ها مقابل مدافعانی ایرانی نظیر محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده و محمدامین حزباوی قرار گرفته و اغلب موفق هم بوده. باید ببینیم آیا پرسپولیس با این مهاجم به توافق می‌رسد تا خیالش از گلزنی و خط حمله آسوده شود یا نه؟ ظرف روز‌های آینده می‌توانیم تکلیف انتقال این مهاجم به پرسپولیس مشخص می‌شود تا خوان کارلوس گاریدو بابت حضور یک مهاجم ششدانگ در خط حمله نفس راحتی بکشد.

منبع: ایرنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون