همه‌چیز درباره سریال هندی سرنوشت؛ بازیگران نقش سایو و کانها چه کسانی هستند؟

همه‌چیز درباره سریال هندی سرنوشت؛ بازیگران نقش سایو و کانها چه کسانی هستند؟
سریال سرنوشت (به هندی Woh To Hai Albelaa) یک مجموعه تلویزیونی هندی با زبان هندی است که از ۱۴ مارس ۲۰۲۲ تا ۱۴ ژوئن ۲۰۲۳ از شبکه استار بهارات پخش شد و به صورت دیجیتالی در دیزنی+ هات‌استار در دسترس قرار گرفت.
کد خبر: ۲۶۷۱۰
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

زی‌سان: سریال سرنوشت (به هندی Woh To Hai Albelaa) یک مجموعه تلویزیونی هندی با زبان هندی است که از ۱۴ مارس ۲۰۲۲ تا ۱۴ ژوئن ۲۰۲۳ از شبکه استار بهارات پخش شد و به صورت دیجیتالی در دیزنی+ هات‌استار در دسترس قرار گرفت.

این سریال به تهیه‌کنندگی راجان شاه و کارگردانی کوت پروداکشنز ساخته شده و در نقش‌های اصلی شاهد بازی شهیر شیخ و هیبا نواب هستیم. این سریال اقتباسی رسمی از سریال تامیل‌زبان «ئیرامانا روجاوه» شبکه استار ویجای است.

داستان سریال هندی سرنوشت

بلونت شارما و راج چودهاری همسایه و دوست صمیمی هم هستند، درست مثل همسرانشان، ایندراتی و ساروج. اما به خاطر دعوای بین فرزندانشان کریشنا و سایوری، ساروج با خانواده شارما دشمن می‌شود. ساروج فکر می‌کند بلونت از دنراج فقط برای تجارتش استفاده کرده است.

سریال هندی سرنوشت

بلونت این موضوع را انکار می‌کند و می‌پرسد ساروج چه می‌خواهد. ساروج نیمی از تجارت او را طلب می‌کند که منجر به درگیری ایندراتی و ساروج می‌شود. ایندراتی سیلی به گوش ساروج می‌زند و به او توهین می‌کند. بلونت بعداً به دلیل وخامت حالش می‌میرد.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی سرنوشت

هیبا نواب در نقش سایوری «سایو»

هیبا نواب بازیگر تلویزیون هند است. او اولین بازی خود را به عنوان هنرمند خردسال در برنامه تلویزیونی ششش.. کسی آنجاست انجام داد و اولین نقش آفرینی او به عنوان شخص بزرگسال در عشق احمقانه دیوانه بود که در نقش آنوشکا «پامپی» اتوال ظاهر شد.

سریال هندی سرنوشت

نواب با بازی در نقش آمایا ماتور در سریال در شهر تو به موفقیت دست یافت. او هم چنین به خاطر ایفای نقش الایچی بنسال خورانا در سریال برادر شوهر در تراس است شناخته شده‌است. هیبا نواب در بازی در سریال سرنوشت در نقش سایوری شارما بسیار درخشید.

شهیر شیخ در نقش کریشنا «کانها»

شهیر شیخ متولد ۲۶ مارس ۱۹۸۴ در هند بازیگر است. لیسانس رشته حقوق از کالج حقوق دانشگاه بهاراتی ویدیاپیت بوده که از ۲۵ سالگی بازیگری را شروع کرد و با سریال «چند رنگ عشق می‌تواند مانند این باشد» به شهرت رسید. شهیر شیخ روز ۶ فروردین ۱۳۶۳ در شهر بادروا هند به دنیا آمد و پدرش دیلشود و مادرش شهناز نام دارد و دو خواهر به نام‌های علیف و ایفره دارد.

سریال هندی سرنوشت

سال ۲۰۰۹ در ۲۵ سالگی با بازی در سریال کمدی کیا مست‌های زندگی (Kya Mast Hai Life) در نقش ویر اولین بار در قاب تلویزیون حاضر شد و بازیگری را آغاز کرد.سپس سال ۲۰۱۱ با سریال داستان‌های عاشقانه «تری مری» در نقش نیتیا شناخته شد و سال ۲۰۱۳ نیز در سریال مهابارات دیده شد.

سریال هندی سرنوشت

او در نقش کریشنا «کانها» در سریال سرنوشت منحصر به فرد است. هم چنین او در سال ۲۰۱۱ جایزه اسکار تلویزیون هند را به عنوان بهترین مجری مرد سال و جایزه بزرگ تلویزیون را برای سریال Navya..Naye Dhadkan Naye Sawaal به دست آورد. 

سریال هندی سرنوشت

شهیر شیخ پس از دو سال آشنایی با روچیکا کاپور در ۱۹ اکتبر ۲۰۲۰ با یکدیگر ازدواج کرد و بعد از آن هم جشن‌هایی در جامو و بمبئی برگزار کردند.کاپور رئیس بازاریابی و معاون ارشد در شرکت Balaji Motion Pictures است و این زوج در ۹ سپتامبر ۲۰۲۱، صاحب دختری به نام آنایا شدند.

سریال هندی سرنوشت

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: