هدیه عجیب و باورنکردنی آمریکایی‌ها به همسرانشان در ایام کریسمس

هدیه عجیب و باورنکردنی آمریکایی‌ها به همسرانشان در ایام کریسمس
مردم وقتی به یک هدیه کریسمس ایده آل برای شریک زندگی یا همسرانشان فکر می‌کنند، معمولاً جواهرات یا رفتن به تعطیلات لاکچری در ذهن آن‌ها خطور می‌کنند، اما آمار‌هایی که جدیدا در آمریکا منتشر شده چیز دیگری ار نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد یک هدیه جدید و عجیب جایگزین هدیه‌های روتین قبلی شده است..
کد خبر: ۲۵۱۶
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

زی‌سان: به نظر شما بهترین هدیه یک فرد به فردی دیگر در ایام کریسمس و یا در حالت کلی در ایام تعطیلات و مناسبت‌های خاص چیست؟ معمولا به چیزهای گرانبها و شیک و اشیای خاص فکر می‌کنید اما در آمریکا یک اتفاق عجیب باب شده است. 

به گزارش زی سان و به نقل از دیلی میل، جراحان پلاستیک در نیویورک و لس آنجلس در گفتگو با این وبسایت گفتند که تعداد زوج‌هایی که امسال به عمل زیبایی روی آورده‌اند، بی‌سابقه بوده و این عمل‌ها انواع مختلفی را شامل می‌شود که پرکننده‌ها، بوتاکس و لیپوساکشن از محبوب‌ترین‌ها هستند.

دیلی میل با یکی از کسانی که عمل زیبایی را انجام داده گفتگو کرده و ماجرای هدیه کریسمس را از زبان خود وی ثبت کرده است. «کینا تاواروزی»، ۳۴ ساله، مادر سه فرزند در لاس‌وگاس است که امسال به عنوان هدیه کریسمس عمل بینی ۲۵۰۰۰ دلاری را انجام داد. 

وی به دیلی میل گفت: «الماس‌ها عالی هستند، کیف‌های دستی هم هدیه‌هایی عالی هستند، اما چیزی بهتر از این وجود ندارد که شما هرروز بتوانید احساس زیبا بودن کنید».

طبق گزارش در حال حاضر حدود ۲۶ میلیون آمریکایی هر سال جراحی پلاستیک انجام می‌دهند که ۱۹ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ و ۳۰ درصد نسبت به یک دهه قبل بیشتر است. دکتر «بری واینتراب»، جراح پلاستیک در نیویورک، به دیلی میل گفت که دوره کریسمس «فصل لیفت صورت است». وی گفت: «زمستان است و زمستان باعث می‌شود که لیفت صورت انجام شود. گاهی اوقات، از شوهری می‌خواهم که این را به همسرش هدیه دهد یا زن آن را به عنوان هدیه برای شوهرش در نظر بگیرد». 

بسیاری از خریداران خدمات زیبایی کارت‌های هدیه ویژه بوتاکس یا فیلر‌ها را به عنوان هدیه کریسمس به همسر یا شرکای زندگی خود می‌دهند. این کارت‌های هدیه در واقع آپشن‌هایی هستند که کلینیک‌ها به طور فزاینده‌ای برای پاسخگویی به تقاضای زیبایی در فصل تعطیلات ارائه می‌دهند. به عنوان مثال خود دکتر «واینتراب» کارت‌های هدیه انجام عمل‌های مختلف زیبایی را در وب سایت خودش از ۲۵ دلار تا بیش از ۱۰۰۰ دلار ارائه می‌دهد.

جراحان گفتند که قبل از انجام عمل جراحی با همه بیماران مشورت می‌کنند تا مطمئن شوند که این چیزی است که سال‌ها می‌خواستند و برای خودشان انجام می‌دهند.

هدیه‌ای که «کینا تاواروزی» دریافت کرد، دومین عمل جراحی پلاستیک بینی بود. وی حدود ۱۱ سال پیش یک عمل جراحی بینی «باربی» انجام داد که از آن زمان با مشکل تنفسی و همچنین افتادگی نوک بینی مواجه شده بود. تاواروزی گفت که اولین عمل جراحی منجر به مسدود شدن کامل سوراخ‌های بینی او شد و مجبور شد از طریق دهان نفس بکشد. وی همچنین از سردرد‌های مداوم و کابوس شبانه رنج می‌برد، مثلا گاهی در خواب تصور می‌کرد خانه را سرقت کردند یا فرزندانش را ربوده اند. این امر احتمالاً ناشی از رسیدن اکسیژن بسیار کم به مغزش بوده و باعث ایجاد مشکلاتی در نورون‌های او شده بود. امسال وقتی شوهر ۴۴ ساله‌اش، از او پرسید که برای کریسمس چه می‌خواهد، به او پیشنهاد عمل بینی داد هم برای مرتب کردن تنفسش و هم برای به دست آوردن بینی‌ای که همیشه می‌خواست، یعنی «بینی باربی».

هفته چهارم پس از عمل این مادر سه فرزند که یک اینفلوئنسر با ۳۶۰۰۰۰ فالوور در اینستاگرام است در یک جشن بزرگ در لاس وگاس مهمانی رونمایی از «بینی جدید خود» را ترتیب داد. خانم تاواروزی از این عمل جراحی به وجد آمد و گفت کابوس‌های شبانه و سردرد‌های مزمن او در شب جراحی ناپدید شدند. وی به دیلی میل گفت: «من عاشق بینی جدیدم هستم. مامانم گفت این همان بینی‌ای است که از بدو تولد باید بهت داده می‌شد، کاملاً به صورتت میاد». 

دکتر واینتراب به دیلی میل گفت «زوجی که در دهه ۶۰ زندگی خود بودند امسال به یکدیگر لیفت صورت هدیه دادند چرا که آن‌ها فکر می‌کردند در عکس‌هایشان «وحشتناک» به نظر می‌رسند. هر دوی آن‌ها لیفت صورت ۷۰۰۰۰ دلاری را به عنوان جایگزینی برای تعطیلات اسکی خود در اروپا در نظر گرفتند. آن‌ها هرساله به صورت مرتب به اروپا برای تفریح اسکی می‌رفتند. اما امسال هدیه کریسمس خود را با لیفت صورت عوض کردند. 

طبق گزارش دیلی میل، جراحان پلاستیک می‌گویند که علاوه بر زوج‌ها، مردم به دوستان، کودکان و حتی مادرانشان نیز جراحی پلاستیک هدیه می‌دهند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون